  • 1. Data: 2009-07-31 09:04:51
    Temat: Zyski podczas trwania malzenstwa z odrebnego majatku...
    Od: hdd <h...@g...com>

    czy wchodza do wspolnego majatku?
    W skrocie: mam jako odrebny majatek przed slubem 100tys. zł i i
    inwestuje je sobie to czy zyski z tego wchodza do wspolnego majatku?

    Albo gdybysmy kupili cos za 200tys finansujac je w polowie z mojego
    majatku odrebnego a reszte ze wspolnego to bylbym 75% wlascicielem
    tego? ;)

  • 2. Data: 2009-07-31 09:27:37
    Od: kuba <j...@g...com>

    hdd pisze:
    > czy wchodza do wspolnego majatku?
    > W skrocie: mam jako odrebny majatek przed slubem 100tys. zł i i
    > inwestuje je sobie to czy zyski z tego wchodza do wspolnego majatku?

    Tak.

    > Albo gdybysmy kupili cos za 200tys finansujac je w polowie z mojego
    > majatku odrebnego a reszte ze wspolnego to bylbym 75% wlascicielem
    > tego? ;)

    50% weszłoby do Twojego majątku osobistego, a 50% do wspólnego.

    --
    kuba

  • 3. Data: 2009-07-31 09:54:06
    Od: hdd <h...@g...com>

    On 31 Lip, 11:27, kuba <j...@g...com> wrote:

    > Tak.

    ech.. łudziłem sie ze jest odwrotnie:P
    no ale to w sumie, niestety logiczne - bo podobnie wnosimy jakis
    poziom wiedzy i doś co procentuje np. lepszymi zarobkami, a one juz
    wchodza do wspolnego

    czyli suma sumarum 75% moje ;)