  • 1. Data: 2002-03-02 12:36:05
    Temat: lekarz
    Od: "kern" <k...@k...net.pl>

    W przychodni odmowiono mi wgladu
    do mojej kartoteki lekarskiej, twierdzac
    ze tylko lekarz moze mi ja udostepnic.
    Jako ze sa tam wpisy z ktorymi sie
    nie zgadzam to moje pytania:
    1. czy mam prawo wgladu w kartoteke
    na swoje zadanie.
    2. Jak przprowadzic oficjalna procedure
    zmiany wpisow w kartotece.

    Problem o tyle nie jest banalny
    ze lekarz rejonowy stwiardzil
    u mnie przewlekly alkoholizm,
    skierowal do psychiatry i na leczenie
    odwykowe. Psychiatra uznal mnie
    za zdrowego, poradnia odwykowa nie
    widzi podstaw do lecznia, ale zapis
    w mojej kartotece pozostal.
    Chce go zmienic. Pertraktacje z przychodnia
    nie pomogly.

    pozdrawiam
    jarek

    --
    ' Chlopie kup sobie parasol ... '
    copyright - S

  • 2. Data: 2002-03-03 09:12:06
    Temat: Re: lekarz
    Od: "Krzysztof W. z Warszawy - Polska" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kern" <k...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > widzi podstaw do lecznia, ale zapis
    > w mojej kartotece pozostal.
    > Chce go zmienic. Pertraktacje z przychodnia

    Obawiam się, że bez udziału Naczelnej Izby Lekarskiej... nie da się, ale po
    co tak wysoki szczebel??
    Internista nie może stwierdzić choroby na której się nie zna więc zleca
    badania specjalistyczne (skierowanie do psychiatry), a tym samym karta u
    psychiatry oczyszcza Ciebie. Idź z orzeczeniem psychiatry do internisty
    (lekarza rejonowego) i niech ten po prostu wpisze do Twojej karty wynik
    psychatry. Ma taki obowiązek, bo to on prowadzi Twoją historię choroby.
    Przecież to samo jest z analogicznymi przypadkami, lekarz kieruje Cię na USG
    i wynik dołącza do historii choroby.
    Jeśli lekarz rejonowy odmówi wpisu... wystąp na piśmie do kierownika
    przychodni. Koniecznie na pismie!! Wogóle się nie awanturuj, nic nie mów,
    tylko napisz pismo z opisując sytuację. To poskutkuje...

    Krzysztof - Warszawa
    k...@p...onet.pl lub k...@i...net.pl
    http://krw1618.republika.pl

  • 3. Data: 2002-03-07 22:37:39
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    "Krzysztof W. z Warszawy - Polska" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > Użytkownik "kern" <k...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    > Idź z orzeczeniem psychiatry do internisty
    > (lekarza rejonowego) i niech ten po prostu wpisze do Twojej karty wynik
    > psychatry.

    A odpowiadajac na pytanie pierwsze- masz prawo wgladu w swoja dokumentacje
    medyczna.
    Mozesz tez zrobic kserokopie i wypisy (tyle tylko, ze na swoj koszt).

    Pozdrawiam,
    Marta