  • 1. Data: 2006-07-09 17:59:11
    Temat: księgarnia internetowa
    Od: "Tomasz Gębala" <t...@p...onet.pl>

    Dokonałem zakupów w księgarni internetowej - były to książki w wyprzedażowej
    cenie.

    Zamówienie zostało przyjęte a zapłaty dokonałem poprzez kartę kredytową.

    Dzisiaj po kilku dniach dostaję odpowiedź, że zamówienie nie może być
    zreaklizowane ponieważ nakład z wyprzedaży tych podręczników już się
    wyczerpał. Należność oddana do dyspozycji księgarni została anulowana i
    rzekomo wróciła na mój rachunek.

    Tak się nie stało, gdyż płaciłem nie z konta lecz kartą kredytową.

    Czy mogę się domagać przesłania tych podręczników - są one w ofercie ale w
    wyższej cenie?
    Chodzi mi czy muszą oni zrealizować moje zamówienie, skoro przyjęli płatność
    i potwierdzili zamówienie?

    Proszę o odpowiedź

    --

    Tomasz Gębala
    =============================

  • 2. Data: 2006-07-09 18:57:03
    Temat: Re: księgarnia internetowa
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Tomasz Gębala wrote:

    > Tak się nie stało, gdyż płaciłem nie z konta lecz kartą kredytową.

    wróciło na kartę.
    znajdziesz to na wyciagu.

  • 3. Data: 2006-07-09 19:54:33
    Od: "Tomasz Gębala" <t...@p...onet.pl>

    > wróciło na kartę.
    > znajdziesz to na wyciagu.

    na razie nie widzę tego na podglądzie online

    --

    Tomasz Gębala
    =============================

  • 4. Data: 2006-07-09 20:44:13
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 09.07.2006 Tomasz Gębala <t...@p...onet.pl> napisał/a:
    > na razie nie widzę tego na podglądzie online

    W każdym razie na kredytową również "wraca" więc co do zasady nie ma
    problemu.

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2006-07-09 21:13:02
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Tomasz Gębala" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:e8rmtg$6ao$1@news.onet.pl...

    > na razie nie widzę tego na podglądzie online

    Wroci dopiero po zakonczeniu cyklu rozliczeniowego, z wyciagiem za biezacy
    okres, pomniejszajac kwote do splaty.
    Zwroty na karte kredytowa nie dzialaja "onlajnowo" - tak to tylko w
    debetówkach (zreszta i tam chyba nie natychmiast):)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2006-07-09 22:52:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Tomasz Gębala [###t...@p...onet.pl.###] napisał:

    Teoretycznie, jeśli mają nadal te książki w ofercie (a mają po wyższej
    cenie jak piszesz), to mają obowiązek Ci je przesłać. Głownie z tego
    powodu, że przyjmując ich ofertę i plącąc stałeś się ich właścicielem.
    W praktyce musiał byś ich pozwać do sądu, co przeważnie jest
    strzelaniem z armaty do wróbla. Napisz co to za księgarnia, by inni
    omijali z daleka i tyle.

  • 7. Data: 2006-07-11 02:48:50
    Od: "Tomasz Gębala" <t...@p...onet.pl>

    www.petlaczasu.pl