  • 1. Data: 2008-10-31 08:28:29
    Temat: korepetycje
    Od: a...@o...pl

    Witam. Chciałabym się dowiedzieć czy legalne jest udzielanie
    korepetycji lub lekcji języka nie zakładając żadnej działalności. Czy
    mogę bez obaw rozreklamować się w gazecie lub rozwieszać ulotki?
    Z góry dziekuję za odpowiedź.

  • 2. Data: 2008-10-31 08:33:34
    Temat: Re: korepetycje
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 31 październik 2008 09:28
    (autor a...@o...pl
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak:
    <2...@q...go
    oglegroups.com>):

    > Witam. Chciałabym się dowiedzieć czy legalne jest udzielanie
    > korepetycji lub lekcji języka nie zakładając żadnej działalności.

    Dla przedsiębiorców? Tak... Możesz z nimi spisywać umowę-zlecenie.

    > Czy
    > mogę bez obaw rozreklamować się w gazecie lub rozwieszać ulotki?

    Reklamować się możesz :D Nie rozliczać się z prowadzonej DG nie możesz.
    Jak masz klientów prywatnych, to pozostaje zarejestrować DG albo próbować
    podpiąć się pod kolegę, ale to już nielegalne :D, choć dobrze
    przeprowadzone może jednak ujść na sucho.

    --
    Tristan

  • 3. Data: 2008-10-31 12:18:29
    Od: "Piter S." <p...@p...onet.pl>

    >W odpowiedzi na pismo z piątek 31 październik 2008 09:28
    > (autor a...@o...pl
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak:
    > <2...@q...go
    oglegroups.com>):

> [...]
    > podpiąć się pod kolegę, ale to już nielegalne :D, choć dobrze
    > przeprowadzone może jednak ujść na sucho.

    A między osobami fizycznymi nie można zawierać umów cywilnoprawnych (np
    zlecenia)?

    --
    Piotr

  • 4. Data: 2008-11-03 19:53:11
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 31 październik 2008 13:18
    (autor Piter S.
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <geet5q$boa$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > A między osobami fizycznymi nie można zawierać umów cywilnoprawnych (np
    > zlecenia)?

    No ZTCW to nie, ale kurde, była chyba jakaś furtka... Liczyłem na Gotfryda,
    a tu cisza :(

    --
    Tristan