  • Data: 2002-04-12 14:37:39
    Temat: kolizja samochodowa - "oswiadczenie"
    Od: "MM" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wczoraj bralem udzial w kolizji. Po krotce sprawa przedstawia sie tak:
    jechalem droga i skrecalem w prawo
    jadacy z przeciwka scinal zakret i to tak ostro,
    ze sie zderzylismy. W momencie zderzenia stal calkowicie na moim pasie
    ruchu.
    Jego wina wiedzielismy o tym oboje. Zaproponowal aby nie wzywac policji,
    ze jutro naprawi mi auto co poparl stosownym oswiadczeniem napisanym
    wlasnorecznie.
    Udostepnil mi dowod osobisty sprawdzilem dane osobowe i zamieszkania.
    Mial dzisiaj zadzwonic zeby umowic sie do znajomego mechanika i nie
    zadzwonil
    telefon, ktory podal nie odpowiada. Zdalem sobie sprawe, ze zostalem
    oszukany i
    zle zrobilem nie wzywajac policji.

    Moje pytanie brzmi czy moge cokolwiek zrobic z kawalkiem papieru napisanym
    przez tego czlowieka?

    Mam wszystkie dane adres numer dowodu tozsamosci i jego oswiadczenie
    ze zobowiazuje sie naprawic mi samochod. Prosze doradzcie, gdzie moge sie
    z ta sprawa zwrocic Policja, sąd ?
    Czy są szanse aby zmusic tego czlowieka do zwrotu kosztu naprawy.