  • 81. Data: 2018-04-22 12:59:48
    Temat: Re: kolejna gwiazda youtuba
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21-04-18 o 23:10, Kviat pisze:

    > I co z tego?
    > Chcesz mnie przekonać, że buraki które nie zwalniają przed przejściem
    > gdy widzą kobietę z wózkiem na przejściu, to fajne chłopaki, a ten co
    > zwolnił to podżegacz i sprawca niebezpiecznej sytuacji?

    Ty na skrzyżowaniu, jak masz zielone, to zatrzymujesz się, by puścić
    pieszych stojących pod czerwonym światłem?

  • 82. Data: 2018-04-22 13:00:56
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21-04-18 o 23:02, Shrek pisze:

    > I co to zmienia?

    Pisałeś o parkowaniu. On nie parkuje.

    > No ty przecież stwirdziłeś, że zastawienie przejścia samochodem powoduje
    > nieważność istnienia przejścia:)

    A zastawienie barierką?

  • 83. Data: 2018-04-22 14:49:57
    Od: Kviat

    > Ty na skrzyżowaniu, jak masz zielone, to zatrzymujesz się, by puścić
    > pieszych stojących pod czerwonym światłem?

    Jeżeli widzę _na_przejściu_ pieszego to tak robię.
    Ty wciskasz gaz i przejeżdżasz im po stopach, bo mają czerwone?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 84. Data: 2018-04-22 16:42:30
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 21.04.2018 o 23:00, Shrek pisze:

    > Ale co chcesz rozwijać? Etymologię kulsonów, czy dlaczego stawiają się
    > na pozycji okupanta?

    Dlaczego to że nazwali się kulsonami, stawia ich na pozycji okupantów.

    p. m.

  • 85. Data: 2018-04-22 16:44:14
    Od: m <m...@g...com>

    > Ty na skrzyżowaniu, jak masz zielone, to zatrzymujesz się, by puścić
    > pieszych stojących pod czerwonym światłem?

    Jeżeli podejrzewam że mogą wejść, to nie stosuję się do zasady
    (ograniczonego) zaufania i choćby zwalniam, żeby móc zareagować w razie
    jakby weszli.

    p. m.

  • 86. Data: 2018-04-22 16:44:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Pisałeś o parkowaniu. On nie parkuje.

    I co to zmienia?

    > A zastawienie barierką?

    Prawdę mówiąc nie wiem. Ale obstawiam, że być może. Trzebaby
    rozporządzenie przeczytać. Być może jest napisane że tak, i jak ma taka
    bariarka wyglądać. Raczej nie ma w tym rozporządzeniu napisane, że można
    dowolnym samochodem zastawić i już. Ztresztą - to twoja teza, ze
    przejście jest nieczynne i nie wolno nim chodzić - ty szukaj.

    Moja jest taka, że skoro jest oznaczone jako przejscie, to jest to
    przejście.

    Shrek

  • 87. Data: 2018-04-22 16:45:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ty na skrzyżowaniu, jak masz zielone, to zatrzymujesz się, by puścić
    > pieszych stojących pod czerwonym światłem?

    Jak jest na przejściu to wydaje się oczywiste, że należy mu możliwić
    zejście (z przejścia a nie śmiertelne;)

    Shrek

  • 88. Data: 2018-04-22 16:46:30
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Pisałeś o parkowaniu. On nie parkuje.

    Wykonywanie "innych czynności" też ne oznacza likwidacji przejścia.

    > A zastawienie barierką?

    To w dalszym ciągu za mało do likwidacji przejścia dla pieszych.

    Pozdrawiam

  • 89. Data: 2018-04-22 16:55:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.04.2018 o 16:42, m pisze:

    > Dlaczego to że nazwali się kulsonami, stawia ich na pozycji okupantów.

    Dlatego, że działali na zamówienie politycznie i jeszcze są z tego tak
    dumni że wystawili z kulsonem plakat rekrutacyjny.

    Shrek

  • 90. Data: 2018-04-22 20:48:07
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22-04-18 o 14:49, Kviat pisze:

    > Jeżeli widzę _na_przejściu_ pieszego to tak robię.

    Oni byli poza przejściem.

    > Ty wciskasz gaz i przejeżdżasz im po stopach, bo mają czerwone?

    Oczywiście i jeszcze wycieraczki włączam. Dla pewności poprawiam
    drzwiami. :-)