  • 1. Data: 2005-12-14 05:56:19
    Temat: ile powinienem placic za neo? troche dlugie
    Od: "serpik" <s...@o...pl>

    Od 23.08.2005 roku korzystałem więc z promocji "Lato z neostrada tp". tuż
    po uruchomieniu usługi nesotrady /około tydzień po uruchomieniu neo/
    skontaktowałem się z kompetentną infolinią TPSA, gdyż chciałem po
    zakończeniu dwumiesięcznej promocji "lato z neostradą" skorzystać z kolejnej
    promocji " zostań z neostradą 24 miesiące. Pani z infolinii, a jakże,
    uprzejma, powiedziała, że przyjmuje moje zamówienie na usługę. Przekazała,
    że odnotowała ten fakt. Stwierdziła, że taki mój telefoniczny akces jest
    wystarczający do przedłużenia umowy. Mając już pewne negatywne doświadczenie
    z TPSA ściągnąłem ze strony TPSA aneks do umowy, wypełniłem go w 2
    egzemplarzach i wysłałem do TPSA listem poleconym./potwierdzenie nadania w
    załączeniu/.
    Ponieważ do dnia 4.12.2005 roku nie otrzymałem od tpsa żadnej informacji,
    skontaktowałem się z jakże kompeteną infolinią TPSA. Tam najpierw mnie
    poinformowano, że miesięczna opłata za neo będzie wynosiła 168 złotych. Na
    moje zdziwienie i irytację, Pani wycofała się, a potem stwierdziła, że
    będzie to 79 złotych netto, czyli ponad 96 złotych brutto, gdyż mam umowę
    zawarta na okres 24 miesięcy. ja uwazam, ze powinienem placic 69 zlotych
    netto, gdyz :

    1. od 23.08.2005 bylem uzytkownikiem neo 512 w promocji "lato z neostrada" -
    oplata 24.50 netto
    2. zgodnie z regulaminem promocji obowiazujacej od 1 sierpnia do 31.10.2005
    roku "zostan z neostrada 24 miesiace", jesli abonent skorzystal z promocji
    "lato z neostradą tp" i w okresie korzyści promocji pozostali na opcji 512
    z umową lojalnościową na 24 miesiące - to placi 69 zlotych netto. ja
    pozostalem na opcji 512 - wlasnie wysylajac aneks do nich i faktycznie od
    22.10.2005 mam neo 512. w sumie to roznica tylko "dycha", ale chodzi o fakt.
    a moze sie myle i to tepsa ma racje? w przypadku mojej "racji" jakie
    ewentualnie przepisy kodeksu cywilnego TPSA naruszyla?