  • Data: 2008-10-23 17:52:33
    Temat: gwarancja Play - nie chca wymienic telefonu
    Od: "Pilu" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Po 3,5 miesiącach oszukiwania mnie, że "serwis czeka na części", przysłano
    telefon do salonu w którym kupowałem telefon wraz z abonamentem i załączono
    "ekspertyzę".
    Oto ona: http://szwederowo.net/~pilu/toshibag500.jpg
    Pani w salonie chce bym podpisał odbiór telefonu, po czym znów wysyłam na
    gwarancję. Odmówiłem aby poradzić się kogoś kto się na tym zna. Niestety
    takim kimś nie okazał się rzecznik konsumenta w moim mieście, bo telefon
    kupowałem na firmę i tym już się rzecznik nie zajmuje(pomijam kompetencje,
    bo to temat rzeka).
    Salon odmawia wydania nowego telefonu. BOK dla klientów biznesowych milczy -
    nie można w ogóle się dodzwonić. Gdy dzwonię do BOKu zwykłego to mogę sobie
    porozmawiać o promocjach albo fakturach. Zero kompetentnych osób.Na każdego
    napisanego maila czekam ponad tydzień na odpowiedź.
    W karcie gwarancyjnej mam wyraźnie napisane:
    WARUNKI NINIEJSZEJ GWARANCJI NIE WPŁYWAJĄ NA PRAWA UŻYTKOWNIKA WYNIKAJĄCE Z
    PRZEPISÓW PRAWA OBOWIĄZUJĄCEGO W DANYM KRAJU.
    Mam zatem rozumieć, że za telefon odpowiada play(mam rachunek świadczący iż
    od nich kupowałem sprzęt)?

    Czy na podstawie ekspertyzy (która twierdzi że nie można naprawić) mogę
    domagać się natychmiastowej wymiany telefonu albo czy mogę odstąpić od umowy
    bez poniesienia strat w wysokości kary umownej?
    Generalnie obsługa klienta, zdawkowe odpowiedzi i teksty przeklejone z
    szablonu mnie już doprowadzają do szału, a osoby które mi odpowiadają na
    maila nie podają swojego personalnego adresu email ani nr telefonu. W tej
    firmie nikt za nic nie odpowiada i nigdzie nie można się dodzwonić.
    Kompletna paranoja. Najbardziej by mnie urządzało zerwanie umowy bez
    ponoszenia kosztów.
    Pozdrawiam
    Bartek