  • Data: 2008-10-24 19:57:16
    Temat: Re: gwarancja Play - nie chca wymienic telefonu
    Od: M <...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Pilu <p...@p...pl> wrote:

    > Wg mnie związanie umowy o świadczenie usług ze sprzedażą telefonu jest
    > oczywiste - bez umowy nie sprzedadzą Ci telefonu za 1zł. Jeśli twierdzą
    > inaczej, to od ręki wykupuję wszystkie tel. w Bydgoszczy.

    Ale mowa nie jest o uprawnieniu do upustu w cenie telefonu w zaleznosci
    od wybranego abonamentu i jego okresu, ale ustawowe badz umowe
    uwarunkowanie skutecznosci odstapienia od umowy sprzedazy skutkujace
    roznoczesym odstapieniem (prawem odstapienia) rowniez od umowy o
    swiadczenie uslug. Czegos takiego niestety nie ma, co staramy Ci sie
    wytlumaczyc, choc zwiazek faktyczny jest oczywisty. Po to operatorzy maja
    swoje dzialy prawne pracujace nad umowami by niemozliwe bylo odstapienie od
    dlugoterminowej umowy o swiadczenie uslug telekomunikacyjnych z powodu wady
    sprzetu (tel). To ma dwa konce - zwuwaz, ze odstepujac/nie wykonujac umowy
    o swiadczenie uslug narazasz sie na kare umowna, natomiast sam sprzet
    pozostaje Twoja wlasnoscia bo dotyczy go wlasnie niezalezna umowa
    sprzedazy, choc na specjalnych warunkach.