  • 11. Data: 2011-07-15 09:08:03
    Temat: Re: filmowa fikcja
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2011-07-15 11:05, Liwiusz pisze:

    > To może inaczej: zazwyczaj staramy się udawać, że moralność Kalego
    > jest nam obca.

    A to się zgadzam. Zazwyczaj moralność kalego ukrywamy.

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 12. Data: 2011-07-15 09:11:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-07-15 11:08, Johnson pisze:

    > A to się zgadzam. Zazwyczaj moralność kalego ukrywamy.

    I słusznie. Cała kultura polega na tym, że staramy się (z lepszym, bądź
    gorszym skutkiem) ukryć nasze pierwotne zachowania i zastąpić je
    "zachowaniami kulturalnymi".

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2011-07-15 10:35:13
    Od: "dk666" <h...@s...pl>

    > I słusznie. Cała kultura polega na tym, że staramy się (z lepszym, bądź
    > gorszym skutkiem) ukryć nasze pierwotne zachowania i zastąpić je
> [...]

    Albo je skodyfikować w "kulturze".
    Podsumowując to na razie jesteśmy na etapie tego iż "my Wam tak, Wy nam nie"
    jeśli dobrze to odbieram ale czy ktoś jest w stanie odpowiedzieć na pytanie
    główne? Przypominam iż brzmiało ono "Czy taka osoba ma szanse wstąpienia do
    policji a jeśli nie to
    dlaczego? Załóżmy, że spełnia ustalone normy kandydatów do służby."

  • 14. Data: 2011-07-15 10:37:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-07-15 12:35, dk666 pisze:

> [...]
    > wstąpienia do policji a jeśli nie to
    > dlaczego? Załóżmy, że spełnia ustalone normy kandydatów do służby."

    Może brak odpowiedzi wynika z faktu, że niezbyt dokładnie opisałeś "o
    jaką tak naprawdę osobę chodzi"?

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2011-07-15 10:58:44
    Od: "dk666" <h...@s...pl>

    > Może brak odpowiedzi wynika z faktu, że niezbyt dokładnie opisałeś "o jaką
    > tak naprawdę osobę chodzi"?
    >
    > --
    > Liwiusz

    Sądziłem, że jasno przedstawiłem sytuację. Chodzi mi o takiego zwykłego
    policyjnego informatora czy też mówiąc wprost, o agenta. Czy taka osoba
    współpracując z policją od może i nawet ładnych paru lat, zdobywając takie a
    nie inne dane, prowadząc prowokacje i przedstawiając w końcowym efekcie
    ostateczne informacje a może nawet i otrzymując jakieś wynagrodzenie, czy
    może np. liczyć w późniejszym czasie na pracę w policji albo ... jeśli jest
    inaczej to dlaczego do tej policji nie może być przyjęta? Pan X spełnia
    wszystkie wymagania ujęte w ustawie a co z resztą i logiczne, posiada nawet
    i jakąś wiedzę zdobytą w kilkuletniej praktyce o takich a nie innych
    rodzajach przestępstw.
    A pisząc o fikcji filmowej nie mam na myśli kogoś kto nosi koszulki na
    ramiączka i ma wytatuowaną trupią czachę na klacie i nie pali cygar. :D

  • 16. Data: 2011-07-15 11:05:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-07-15 12:58, dk666 pisze:
    > Pan X spełnia wszystkie wymagania ujęte w ustawie

    Jak spełnia, to oczywiście może pracować, ale nie sądzę, aby spełniał,
    np. miał nieposzlakowaną opinię.

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2011-07-15 11:11:12
    Od: "dk666" <h...@s...pl>

    > Jak spełnia, to oczywiście może pracować, ale nie sądzę, aby spełniał, np.
    > miał nieposzlakowaną opinię.
    >
    > --
    > Liwiusz

    Czyli twierdzisz, że przy wywiadzie środowiskowym by poległ bo wyszłoby, że
    przebywał w takim a nie innym towarzystwie itd.?

  • 18. Data: 2011-07-15 11:23:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-07-15 13:11, dk666 pisze:

    > wiadomości news:ivp6uj$bd$1@news.onet.pl...

    > Czyli twierdzisz, że przy wywiadzie środowiskowym by poległ bo wyszłoby,
    > że przebywał w takim a nie innym towarzystwie itd.?

    Nie można tego wykluczyć, wszak.

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2011-07-15 13:04:51
    Od: "dk666" <h...@s...pl>

    > Nie można tego wykluczyć, wszak.
    >
    > --
    > Liwiusz

    Chciałem się tylko kogoś poradzić więc dzięki za czas. Jesteś OK.