  • 1. Data: 2005-03-04 15:51:07
    Temat: dotacje z UE na male firmy
    Od: "kwazimodor" <k...@p...onet.pl>

    witam,
    mam nastepujace pytanie: prowadze mala fime (zadnych pracownikow, tylko ja
    sam) i chcialem ubiegac sie o kredyt na rozwoj firmy. Konkretnie na
    przebudowe pomiesczenia gospodarczego pod katem prowadzenia dzialanosci
    gospodarczej. Gdzie moge szukac info na temat takich dotacji, gdzie moge
    zdobyc potrzebne dokumenty oraz gdzie moge dowiedziec sie jak je prawidklowo
    wypelnic (moze byc i za kase i za friko, jesli jest taka mozliwosc?)
    z gory thnx za pomoc
    pozdr

  • 2. Data: 2005-03-04 16:50:14
    Temat: Re: dotacje z UE na male firmy
    Od: "jarmulowicz krzysztof" <j...@p...fm>

    rozumie ze interesuje cie fundusze UE czyli www.garr.pl

  • 3. Data: 2005-03-04 21:01:21
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

    www.garr.pl

    bleee, a co to za strona?
    polecam www.funduszestrukturalne.gov.pl
    poczytam o interregu, dosyc niedawno ruszyl.
    jesli masz lep na karku to dasz rade, czytac wytyczne, wypelniac wniosek,
    starac sie o promesse.

    pozdrawiam
    pawel

  • 4. Data: 2005-03-05 13:05:28
    Od: "kwazimodor" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > poczytam o interregu, dosyc niedawno ruszyl.
    > jesli masz lep na karku to dasz rade, czytac wytyczne, wypelniac wniosek,
    dzieki dla Was obu:)

    > pozdrawiam
    > pawel
    pozdr