  • Data: 2008-10-31 15:37:07
    Temat: czy to kradziez internetu??
    Od: "Roman" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    posiadam w mieszkaniu internet , ktory poprzez router wifi rozdziela lacze
    radiowo na 2 laptopy (moj i mojej zony).
    Zorietowalem sie,ze lacze spowolnilo swoje dzialanie, okazalo sie ,ze sasiad
    ,ktory posiada karte bezprzewodowa podpina sie pod moje lacze i korzysta z
    sieci do woli (czyli: sciaga dane,uzywa gg itp.)
    Oczywiscie widac to bylo w panelu administracyjnym routera (nazwa
    komputera,adres mac karty sieciowej)
    Czy takie podpinanie pod czyjac siec jest dozwolone,jesli tak, jakie
    konsekfencje groza temu co sie podpina ? Dodam ,iz sasiad jest pracownikiem
    sadu (informatyk).