  • 11. Data: 2022-01-30 10:24:47
    Temat: Re: aplikacja kwarantanna
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 30.01.2022 o 10:23, m4rkiz pisze:
    > PRL w Europie.

    Ok, źle to ująłem. :D

  • 12. Data: 2022-01-30 21:36:41
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.01.2022 o 06:59, m4rkiz pisze:

    > o:
    > https://stargard.policja.gov.pl/zst/dzialania-policj
    i/aktualno/32731,Darmowa-aplikacja-Kwarantanna-domow
    a-obowiazkowa-dla-osob-objetych-kwarantanna.html
    > "Za jej brak grozi kara grzywny do 5.000 złotych, lub kara nagany."

    A ja nie mam miejsca w pamięci telefonu :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 13. Data: 2022-01-30 21:54:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    i/aktualno/32731,Darmowa-aplikacja-Kwarantanna-domow
    a-obowiazkowa-dla-osob-objetych-kwarantanna.html

    > A ja nie mam miejsca w pamięci telefonu :-)

    Żeby zaoszczędzić 5k kup se nowy. I tak się opłaca:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 14. Data: 2022-01-31 14:12:58
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    n...@o...pl napisał(a) :
    > A ponadto możesz utworzyć w /data folder o nazwie aplikacji, zabrać temu
    > folderowi prawa do zapisu

    Dobre :-)
    Jaką nazwę ma ten katalog?

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 15. Data: 2022-01-31 16:06:52
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 29.01.2022 o 23:49, m4rkiz pisze:

    > nie wygląda na czysto grzecznościowe, jest to wymóg ustawowy

    Niby ustawowy, ale :)
    Jeżeli nie posiadasz telefonu, lub taki, na którym nie da się
    zainstalować, to trzeba (niby) pisać oświadczenie i wysłać na policję.

    Gorzej, gdy telefon masz dobry, ale aplikacja nie działa. Więc niby masz
    wymóg używania aplikacji i jednocześnie nie możesz złożyć oświadczenia,
    że nie masz internetu, czy telefonu (bo oświadczyłbyś nieprawdę).

    Sytuacja:
    Dwa identyczne telefony (dosłownie identyczne, tylko inne numery
    telefonu), dwie osoby równocześnie skierowane na kwarantannę.

    Telefon pierwszy - aplikacja ściągnięta, zainstalowana, aktywowana
    podczas pierwszego podejścia.
    Telefon drugi - aplikacja ściągnięta, nie chce się uruchomić po
    zainstalowaniu.

    Telefon na infolinię z aplikacji. Infolinia z aplikacji podaje komunikat
    z numerem telefonu na infolinię (serio?). Pół godziny czekania z
    muzyczką doprowadzającą do szału, trzeba wyciszyć i zachować czujność aż
    odezwie się człowiek.
    Przedstawienie problemu człowiekowi, odpowiedź: to częsty błąd (no
    serio?), trzeba odinstalować i zainstalować ponownie może pomoże (no
    serio?). Faktycznie pomogło, aplikacja się uruchomiła i dało radę aktywować.

    Po trzech dniach.
    Telefon pierwszy - działa.
    Telefon drugi - aplikacja przestała się uruchamiać.
    Odinstalowanie i zainstalowanie ponowne - aplikacja zaczęła się
    uruchamiać. Ale nie przychodzi sms z kodem aktywacyjnym (info pod polem
    na kod: "brak wysyłki kodu aktywacyjnego może być spowodowane błędnymi
    danymi" - czy jakoś tak. Jakimi błędnymi, skoro nic się w danych nie
    zmieniło przez te trzy dni?)
    Telefon na infolinię, tym razem od razu na właściwą. Pół godziny
    czekania z muzyczką doprowadzającą do szału, trzeba wyciszyć i zachować
    czujność aż odezwie się człowiek.
    Przedstawienie problemu, odpowiedź: proszę odinstalować i
    zainstalować... halo! już zostało to zrobione, aplikacja się uruchamia,
    ale nie przychodzi sms z kodem aktywacyjnym... chwileczkę sprawdzam,
    dane są prawidłowe, nie wiem czemu sms z kodem nie wychodzi z serwera...
    może mamy jakieś problemy z serwerem? (to pytanie, czy stwierdzenie
    faktu?). Trzeba będzie spróbować jutro, ale jak nadal nie będzie
    przychodził, to co robić?
    Odpowiedź: jak przyjdzie/zadzwoni policja to przedstawić problem
    funkcjonariuszowi.

    Kolejne dwa dni.
    Telefon pierwszy - aplikacja nadal działa.
    Telefon drugi - nadal nie chce przyjść sms z kodem aktywacyjnym.

    W końcu na drugi telefon dzwoni funkcjonariusz z pytaniem czy się
    przebywa w domu. Przebywa się, ale jest taki problem, że aplikacji nie
    można używać i infolinia kazała przedstawić problem, bo jest ustawowy
    wymóg używania aplikacji i... halo? Eeee... ale ja dzwonię, żeby się
    dowiedzieć, czy osoba na kwarantannie przebywa w miejscu kwarantanny i
    my nie zarządzamy aplikacją...

    Do końca kwarantanny telefon pierwszy - aplikacja działała, a na drugi
    dzwoniła policja co jakiś czas.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 16. Data: 2022-01-31 17:55:37
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 31.01.2022 o 16:06, Kviat pisze:
    > Niby ustawowy, ale :)

    Przede wszystkim nie ma sankcji. Reszta uwag też jest słuszna, ale jak
    ktoś by miał stwierdzić, czy Twoje urządzenie jest akurat zdolne do
    prawidłowego obsługiwania tej aplikacji? O takich szczegółach, ze u nas
    w górach są miejsca, gdzie w ogóle sieć GSM nie dociera nie wspominam
    już litościwie.

    --
    Robert Tomasik

  • 17. Data: 2022-02-01 23:27:17
    Od: n...@o...pl

    "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Dobre :-)
    > Jaką nazwę ma ten katalog?

    Taką sama jak nazwa aplikacji. Pewnie będzie to pl.nazwa_firmy.nazwa_aplikacji
    (jak nazwa domeny, tylko na opak)

    Oczywiście musisz ją najpierw zainstalować, aby poznać nazwę :)
    Albo ściągnąć pakiet apk i zobaczyć jaką ten pakiet ma nazwę.