  • 11. Data: 2010-03-02 17:25:12
    Temat: Re: allegro - czy moga pobierac oplaty bez umowy?
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    Olgierd napisał(a) w <p...@r...org> :

    > ROTFL.
    W tym nie ma nic śmiesznego. To jest pieprzony oszust.

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 12. Data: 2010-03-02 18:40:53
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    On 03/02/2010 06:25 PM, Maciek wrote:

    > W tym nie ma nic śmiesznego. To jest pieprzony oszust.

    ja mialbym byc oszustem, a to dlaczego?

  • 13. Data: 2010-03-02 19:32:31
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "R.M." <f...@g...com> napisał w wiadomości

    > ja mialbym byc oszustem, a to dlaczego?

    Bo od razu zakladasz, ze nie wywiazesz sie z zawartej umowy.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 14. Data: 2010-03-02 19:45:23
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    On 03/02/2010 08:32 PM, SDD wrote:
    > Użytkownik "R.M."<f...@g...com> napisał w wiadomości

    > Bo od razu zakladasz, ze nie wywiazesz sie z zawartej umowy.

    nie o to chodzi, oczywiscie zaplace, ale chodzi o to, co by bylo gdyby
    np wirus jakis w komputerze wystawil jakies 1000 roznych przedmiotow, i
    co mialbym moze za to zaplacic?

  • 15. Data: 2010-03-02 20:06:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    R.M. wrote:

    > nie o to chodzi, oczywiscie zaplace, ale chodzi o to, co by bylo gdyby
    > np wirus jakis w komputerze wystawil jakies 1000 roznych przedmiotow, i
    > co mialbym moze za to zaplacic?

    analogicznie do "niewygadanych" impulsow telefonicznych jak kto sie wlamie.

    Allegro swoja usluge wykonalo i mu sie zaplata nalezy. Sad moze
    zdecydowac inaczej, ewentualnie.

    zdradz mi jakie wirusy loguja sie na konto w allegro?

  • 16. Data: 2010-03-02 20:56:46
    Od: Szymon von Ulezalka <a...@i...pl>

    > to ja handlowalem, ale nie zauwazylem oplaty za wystawienie przedmiotu
    > ...(byla napisana jakims malym druczkiem)

    nie, nie byla napisana (a w zasadzie: wyswietlona) 'malym druczkiem'
    tylko wszystko ladnie jest opisane- razem z cenami. wiec raczej
    PEBKAC ;)

  • 17. Data: 2010-03-02 20:58:42
    Od: Szymon von Ulezalka <a...@i...pl>

    > nie o to chodzi, oczywiscie zaplace, ale chodzi o to, co by bylo gdyby
    > np wirus jakis w komputerze wystawil jakies 1000 roznych przedmiotow, i
    > co mialbym moze za to zaplacic?

    rozumiem, ze jak twoj niedopilnowany pies (zalozmy, ze masz psa i go
    niedopilnowujesz) pogryzie kogos- to tez powiesz ze to nie twoja wina?
    sorry- ale o kompa trza dbac i go zabezpieczac

  • 18. Data: 2010-03-02 23:37:07
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    witek napisał(a) w <hmjr3t$qek$6@inews.gazeta.pl> :

> [...]
    > zdecydowac inaczej, ewentualnie.
    >

    > zdradz mi jakie wirusy loguja sie na konto w allegro?
    To są specjalne wirusy R.M. bug.Nie.Place.W32.

  • 19. Data: 2010-03-03 06:37:45
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    nie w kazdej
    w tekstowych nie ma ;)

  • 20. Data: 2010-03-03 06:47:50
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    On 03/02/2010 09:58 PM, Szymon von Ulezalka wrote:

    > rozumiem, ze jak twoj niedopilnowany pies (zalozmy, ze masz psa i go
    > niedopilnowujesz) pogryzie kogos- to tez powiesz ze to nie twoja wina?
    > sorry- ale o kompa trza dbac i go zabezpieczac

    psa mozna dopilnowac na 100%, niestety chocbym niewiem jak sie staral
    komputera nigdy w 100% nie zabezpiecze, nie wyobrazam sobie jak moglbym
    sie narazac na nieograniczone straty bez podpisania jakiejkolwiek umowy