  • 91. Data: 2008-10-05 09:18:32
    Temat: Re: alimenty - prawo jazdy
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Yyy napisał(a):

    > no, nikt mu chyba nie kaze! jak sie tak NAGLE NIEZIEMSKO 'ZAKOCHAL'
    > ze gotow jest rozwalic rodzine to NIECH QVA PLACI !!!

    A kto powiedział, że rodzina od dawna nie jest rozwalona? Kto
    powiedział, że to kobieta poszła w tango?

    > a z jakiej paki poprzedni partner ma ponosic konsekwencje NIE SWOICH
    > czynow?

    > a od matki to sie nie nalezy?
    > jezeli matka w nowej sytuacji MA LEPIEJ (niz ojciec) to i dziecku sie
    > OD NIEJ NALEZY WIECEJ (niz od ojca)!

    KRiO ma inne zdanie na ten temat. W dodatku obowiązujące.

    > OD OJCA TO SIE PRZEDE WSZYSTKIM DZIECKU NALEZY JEGO TOWARZYSTWO I
    > WPLYW NA UKSZTALTOWANIE OSOBOWOSCI!
    > FORSA JEST NAJMNIEJ WAZNA - przyjmijcie to do wiadomosci suki-pijawy!

    Nie drzyj się, to po pierwsze. Nie denerwuj się, to po drugie. Poczytaj
    Kodeks Rodzinny, bo może nie opłaca Ci się rozmnażać.

    > widze, ze kobiety zbyt czesto zaczynaja traktowac dziecko jak "kure
    > znoszaca zlote jajka"!

    Tak, zwłaszcza te, co maja zasądzone 300zł alimentów od uchylającego
    się ojca. Normalnie, szafy od gronostajów się nie domykają.

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 92. Data: 2008-10-05 12:50:01
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 05 październik 2008 11:05
    (autor krys
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gca01d$ble$1@inews.gazeta.pl>):

    > Wrażliwy mężczyzna ma gdzieś, że jego dzieci nie mają zapewnionego bytu?

    Wrażliwa kobieta wykorzystuje dzieci do dokopania facetowi?

    > Odpowiedzialność. Za własne czyny. W tym za ryzyko związane z
    > uprawianiem seksu.

    A czemu tego ryzyka nie ma podejmować kobieta? To ona ma władzę sterowania
    poczęciami.

    --
    Tristan

  • 93. Data: 2008-10-05 13:33:55
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Tristan napisał(a):

> [...]
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <gca01d$ble$1@inews.gazeta.pl>):

    > Wrażliwa kobieta wykorzystuje dzieci do dokopania facetowi?

    Nie wiem, dlaczego uparłeś się, że płacenie alimentów to forma
    dokopywania facetowi, a nie utrzymywania dzieci, ale to Twój problem.

    > A czemu tego ryzyka nie ma podejmować kobieta?

    Podejmuje. I ma 50 % szansy, że będzie miała pomoc w utrzymywaniu
    dzieci, jeśli rozstanie się z ich ojcem. Za to ma prawie 100% pewności,
    że utrzymać je musi.

    > To ona ma władzę
    > sterowania poczęciami.

    Nawet firmy farmaceutyczne sprzedające środki antykoncepcyjne najnowszej
    generacji nie daja 100% gwarancji, a Ty twierdzisz, że kobieta jest
    wszechwładna?

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 94. Data: 2008-10-05 14:20:11
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl>

    krys <k...@p...onet.pl> wrote in news:gc9v7h$7iv$2@inews.gazeta.pl:

    > Prawdziwy męzczyzna to taki, który odpowiada za konsekwencje swoich
    > poczynań, w tym takze za splodzenie potomka.

    a kobieta za splodzenie nie odpowiada?

    --
    Y?

  • 95. Data: 2008-10-05 14:27:29
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl>

    krys <k...@p...onet.pl> wrote in news:gca01d$ble$1@inews.gazeta.pl:

    > Wrażliwy mężczyzna ma gdzieś, że jego dzieci nie mają zapewnionego bytu?

    ale jakiego bytu? takiego jaki sobie wymyslila kobieta? znaczy ona chce
    wychowywac dzieci w 'duchu' materialistycznej plytkiej uciechy

    i to na poziomie wielokrotnie finansowo wymagajacym niz sam mezczyzna
    kiedykolwiek zyl?

    a moze to co NAJWAZNIEJSZE jest dla dzieci to ROZWOJ DUCHOWY (ze nie wspomne
    o rownowadze duchowej bioracej sie z nieskrepowanym kontkatem z ojcem) - a
    cala materialistyczna reszta to na takim umiarkowanym, poprawanym np. z
    punktu widzenia nauki o zywieniu, poziomie

    > Odpowiedzialnosc. Za wlasne czyny. W tym za ryzyko zwiazane z
    > uprawianiem seksu.

    czyli uwazasz, ze kobieta jest z natury UPOSLEDZONA UMYSLOWO i nie musi miec
    tych cech?

    --
    Y?

  • 96. Data: 2008-10-05 14:40:57
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl>

    krys <k...@p...onet.pl> wrote in news:gc9vsr$9t1$2@inews.gazeta.pl:

    > 1. Sprawy miedzy doroslymi nie musza miec wiele wspolnego ze sprawami
    > miedzy rodzicami a dziećmi.

    BZDURA! tego sie nie da rozdzielic! dziecko chce miec OBOJGA rodzicow! i to
    tych ktorzy sa z nim od najmlodszych lat
    ZAWSZE takie rozstanie to URAZ PSYCHICZNY ktory nie przejdzie bez echa do
    konca zycia dziecka!

    > swietny ojciec moze byc beznadziejnym męzem i odwrotnie.

    widizsz, ja zakladam, ze kobiety to tez dorosle osobniki Homo Sapiens i takze
    powinny troche ruszyc mozgownica jak uzdrowic rozne niedoskonalosci ZAWSZE
    muszace pojawic sie w zyciu malzenskim

    i jescze jedno: musza miec MOTYWACJE!
    bo teraz jest im zbyt latwo z powodu jednego KAPRYSU wszytsko ROZWALIC,
    dostac wylaczne prawo do dzieci na KOSZT swej OFIARY (kochajacego wciaz meza-
    ojca)

    > 2. No to postaw się w sytuacji, ze wiazesz się z kobieta z dzieckiem.
    > Chcesz placic za utrzymanie dziecka obcego faceta? Dasz mu za bezdurno
    > taki bonus?

    a w czym problem? jak mialbym byc z nimi RAZEM i tworzyc rodzine to jest to
    NTURALNE!

    ale my mowimy o sytuacji kiedy kobieta chce rozwodu PO TO aby zwiazac sie z
    innym mezczyzna!
    ja bym NIE MIAL SUMIENIA rozwalac czyjejs rodziny tylko dlatego, ze idiotka
    sie zkarzy, ze on jest "okropny bo ciagle pracuje i prawie nigdy go nie ma w
    domu kiedy dzieci przychodza ze szkoly, a w ogole to jest nuuudny..."

    --
    Y?

  • 97. Data: 2008-10-05 14:44:46
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl>

    krys <k...@p...onet.pl> wrote in news:gc9vkk$9t1$1@inews.gazeta.pl:

    > Zacznij jezdzic zdezelowanym polonezem, ubieraj się na targu zamiast w
    > sklepach dla zwiedzajacych, zapros kobietę do kawalerki w nędznej
    > dzielnicy. Jesli jej to wszystko nie przeszkadza, to znaczy, ze Cię
    > kocha i Twój ewentualny majatek ponad poloneza i kawalerkę będzie tylko
    > bonusem. Jak jest wyrachowana, to rzuci Cię wczesniej, niz zdazysz
    > pomyslec. :-)

    plytkie i materialistyczne podejscie

    wyobraz sobie ze sa takie kobiety dla ktorych sprawy o ktorych wspominasz nie
    sa najistotniejsze, widza wiecej - coz... kwestia wychowania

    a kobiety materialistki chca JAK NAJWIECEJ alimentow zeby wychowac dzieci na
    MATERIALISTOW - tepych tak jak i one!

    --
    Y?

  • 98. Data: 2008-10-05 14:48:29
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Yyy napisał(a):

    > krys <k...@p...onet.pl> wrote in

    > a kobieta za splodzenie nie odpowiada?

    Skąd taki wniosek?

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 99. Data: 2008-10-05 14:51:05
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Yyy napisał(a):

    > krys <k...@p...onet.pl> wrote in

    > ale jakiego bytu? takiego jaki sobie wymyslila kobieta?

    Przeczytaj jednak ten KRiO, tam jest to opisane całkiem ładnie. Nie
    będziesz wtedy tworzył takich teorii, jak te, co wycięte.

    Skąd taki wniosek?

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 100. Data: 2008-10-05 14:57:56
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Yyy napisał(a):

    > krys <k...@p...onet.pl> wrote in

    > BZDURA! tego sie nie da rozdzielic! dziecko chce miec OBOJGA
    > rodzicow!

    Oboje, jeśli już. Dziecko po rozwodzie też ma dwoje rodziców. Czasem
    lepiej sprawdzających się osobno, niż razem.

    > i to tych ktorzy sa z nim od najmlodszych lat

    To niezupełnie jest do końca prawda.

    > ZAWSZE takie rozstanie to URAZ PSYCHICZNY ktory nie przejdzie bez echa
    > do konca zycia dziecka!

    To prawda, tyle, ze czasem pozostanie rodziców "dla dobra dziecka" razem
    może zrobić jeszcze więcej szkody.

    > widizsz, ja zakladam, ze kobiety to tez dorosle osobniki Homo Sapiens
    > i takze powinny troche ruszyc mozgownica jak uzdrowic rozne
    > niedoskonalosci ZAWSZE muszace pojawic sie w zyciu malzenskim

    Widzisz, a ja wiem, że "w tym cały jest ambaras, żeby dwoje chciało na
    raz". Bo jak chce jedno, to nie ma szans.

    > i jescze jedno: musza miec MOTYWACJE!
    > bo teraz jest im zbyt latwo z powodu jednego KAPRYSU wszytsko
    > ROZWALIC, dostac wylaczne prawo do dzieci na KOSZT swej OFIARY
    > (kochajacego wciaz meza- ojca)

    Nie wiem, dlaczego uważasz, że to zawsze kobieta jest powodem rozpadu
    mełżeństwa, i że jest to kaprys. Ale to Twój problem, a ja nie pomogę
    Ci go rozwiązać, nie mam uprawnień.

    > a w czym problem? jak mialbym byc z nimi RAZEM i tworzyc rodzine to
    > jest to NTURALNE!

    Z daleka tak się wydaje. Gorzej, jak przyjdzie stanąć twarzą w twarz z
    problemem, zwłaszcza, jak dziecko nie jest bezproblemowe.

    > ale my mowimy o sytuacji kiedy kobieta chce rozwodu PO TO aby zwiazac
    > sie z innym mezczyzna!

    Nie my, tylko Ty.

> [...]
    > idiotka sie zkarzy, ze on jest "okropny bo ciagle pracuje i prawie
    > nigdy go nie ma w domu kiedy dzieci przychodza ze szkoly, a w ogole to

    Ty może nie, ale jest wiele osobnuków płci obojga, którym to w niczym
    nie przeszkadza.

    --
    pozdrawiam
    Justyna