  • 31. Data: 2019-07-22 09:55:35
    Temat: Re: Znaleziono ciało Dawidka
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 22 Jul 2019 01:33:08 +0200, Animka napisał(a):
> [...]

    W mediach jakies sprzeczne informacje - od "ten teren juz raz
    przeszukiwano" do "pierwszy raz".

    > Na dodatek pod elranami przeciwkodźwiękowym. Zszedł na dół z autostrady
    > do tych stawów. Zresztą są zdjęcia na wszystkich portalach oraz informacje.

    Swoja droga - staniecie na pasie awaryjnym autostrady wzbudza
    ciekawosc i grozi wypadkiem. Gdzie on stanal ?

    No i poszedl nad staw a ciala do wody nie wrzucil ?

    J.

  • 32. Data: 2019-07-22 10:02:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 21 Jul 2019 19:20:19 +0200, Shrek napisał(a):

    > W sumie racja - po zakończeniu miesięcznic się nudzą.
    >
    > Żeby nie być źle zrozumiany - nie zarzucam nikomu że zaangażował te
    > siły. Od tego państwo jest, żeby takie rzeczy ogarniać. I dobrze że
    > ogarnęli, nawet jesli nieco pod przymusem dziennikarzy, nieco dla
    > słupków i z zakończeniem takim jak wyszło.

    Zakonczenie nie od nich zalezalo, bo zakonczylo sie zanim rozpoczeli.

    Byc moze mozna im tylko zarzucic nieudolne przeszukiwanie.

    > BTW - znów wyszło, że kolo raczej zdrowy psychicznie to nie był. Kto
    > twierdził, że świry są godne zaufania w najwyższym stopniu, bo mówią że
    > odwalą akcję a na ogół nie odwalają?

    Ale co - mial jakas historie psychatryczna ?

    I od ilu lat mowil, ze odwali akcje ? :-)

    > Tylko dlaczego w takim razie są
    > silnie nadreprezentowani w głośnych sprawach?

    Bo sa glosne ?
    Bo jak ktos kogos zabija, to mu odwalilo ? :-)

    J.

  • 33. Data: 2019-07-22 10:32:15
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Sat, 20 Jul 2019 18:33:05 +0200, Animka napisał(a):

    > Ty im dokuczasz. Jasnowidz Jackowski na pewno jest radosnym człowiekiem,
    > no i ma dużo młodszą, ładną żonę.
    > Z tego co mówili parę minut temu na TVN24 to w tym czasie, gdy
    > policjanci znaleźli dziecko pojawiła się nad tym miejscem piękna tęcza.

    Tęcza nie pojawia się nad "jakimś miejscem", tęcza jest widoczna "z pewnego
    miejsca".

  • 34. Data: 2019-07-22 11:40:53
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.07.2019 o 05:04, Trefniś pisze:

    > Poinformowałaś policję tym spotkaniu, kiedy proszono o wszelkie informacje?

    W zeszłym roku! Na co komu taka informacja?

  • 35. Data: 2019-07-22 12:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik u2 u...@o...pl ...

    > ja wolę stanowisko Budzika, on chce sam sobą rządzić, a nie być
    > rządzonym:)

    To akurat jest chyba zdroworozsądkowe podejscie kazdego człowieka.

    Ale moja wypowiedz miała inny wydzwiek i była raczej apoteozą do postawy
    i słów J. Kurskiego.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo

  • 36. Data: 2019-07-22 15:20:24
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .07.2019 o 11:40 Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > W zeszłym roku! Na co komu taka informacja?

    :)
    Miałem nadzieję na reakcję i dłuższą rozmowę z Animką :)

    Policja mogłaby przesłuchać wszystkie blondyny w Polsce wyższe od ojca
    zaginionego dziecka.
    Jeśli któraś była z nim rok temu na przystanku, jak pisała Animka, mogła
    wnieść istotne informacje do poszukiwań. A na pewno nie mniej istotne od
    przeczuć Maga Jackowskiego.

    --
    Trefniś

  • 37. Data: 2019-07-22 15:30:51
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Oczywiście.
    Po co szukać w jakichś krzakach nad jakąś wodą, 200 metrów od największego w historii
    policyjnego centrum dowodzenia.

    ----

  • 38. Data: 2019-07-22 15:36:46
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .07.2019 o 15:30 ąćęłńóśźż <...@...pl> pisze:

    > Oczywiście.
    > Po co szukać w jakichś krzakach nad jakąś wodą, 200 metrów od
    > największego w historii policyjnego centrum dowodzenia.
    >

    > ----

    Znacznie przyjemniejsze byłoby słuchanie wszystkich wysokich blondyn,
    zamiast łazić po chaszczach!

    --
    Trefniś

  • 39. Data: 2019-07-22 17:48:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.07.2019 o 10:02, J.F. pisze:

    > Zakonczenie nie od nich zalezalo, bo zakonczylo sie zanim rozpoczeli.
    >
    > Byc moze mozna im tylko zarzucic nieudolne przeszukiwanie.

    W sumie nie wiem. Nie znam się na poszukiwaniach, więc się nie wypowiem.
    Ale nie mam specjalnych podstaw, żeby zarzucić im nieudolność.

    > Ale co - mial jakas historie psychatryczna ?

    Się okaże, ale zdrowy na umyśle to chyba nie był.

    > Bo sa glosne ?

    Ale to nie wyjaśnia czemu są nadreprezentowani, skoro są niegroźni.
    Skoro się nie wyróżniają to powinno być ich tyle co w społeczeństwie -
    pewnie gdzieś 1 na 1000 jest solidnie kopnięty.

    > Bo jak ktos kogos zabija, to mu odwalilo ? :-)

    Chodzi mi o to, że ktoś (ty?) twierdził, że oni sa bezpieczni bo
    przecież na ogól nikogo nie zabijają. To ja proponuję żeby notariuszami
    zostawali tylko ci z zaświadczeniem o schizofrenii, a na prezydenta to
    tylko z historią w zakładzie zamkniętym.

    --
    Shrek

  • 40. Data: 2019-07-22 18:09:17
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 22.07.2019 o 12:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik u2 u...@o...pl ...

    > To akurat jest chyba zdroworozsądkowe podejscie kazdego człowieka.
    >
    > Ale moja wypowiedz miała inny wydzwiek i była raczej apoteozą do postawy
    > i słów J. Kurskiego.

    ale ale ja braci Kurskich również rozumiem, obaj są wykształceni i
    inteligentni, nadają się do sterowania 'ciemnych' mas:)

    --
    I love love