  • Data: 2007-04-07 16:37:39
    Temat: Zameldowanie/Wymeldowanie na żądanie
    Od: e...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    Czy jest jakas opcja prawna, ze biore z "ulicy" Pana Kowalskiego, kaze
    mu "cos" podpisac, po czym go melduje w mieszkaniu i w przypadku kiedy
    bede go chcial wymeldować to bede mogl to zrobic bez zadnego ale i
    oporów na podstawie tego co mi podpisal? mam na mysli oswiadczenie
    typu, ze "z wlasnej woli i bez oporoów zgadzam sie na wymeldowanie
    mojej skromej osoby w dowolnym dniu i o dowolnej godzinie" i bedzie to
    prawnie wiążące?

    Pozdrawiam
    Marek