  • Data: 2007-04-07 17:53:33
    Temat: Re: Zameldowanie/Wymeldowanie na żądanie
    Od: e...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Kwi, 19:03, "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik <e...@w...pl> napisał>Czy jest jakas opcja prawna, ze biore z "ulicy"
    Pana Kowalskiego, kaze

> [...]
    >
    > Do zameldowania potrzebny jest jego dokument i podpis.
    > Zawsze go możesz wymeldować (jeśli sam tego nie zrobi), jako właściciel
    > (itp.) mieszkania, składając wniosek o wymeldowanie w drodze decyzji
    > administracyjnej (bo nie mieszka), drobna opłata kilka zł. Nic nie musi
    > podpisywać, żebyś go mógł wymeldować. Meldunek jest potwierdzeniem pobytu,
    > zgodnie z prawem. Meldujesz jak mieszka, wymeldowujesz jak nie mieszka.
    > Jeśli go wymeldujesz o określonej godzinie w określonym dniu, a on dalej tam
    > będzie mieszkał, popełnisz wykroczenie. Meldunek służy ewidencji, nie daje

    Ale nie dokladnie o tym myslalem:) Melduje kogos w dobrej wierze, nie
    wiem kumpla ktory chce zamieszkac w moim miescie i pracowac. Slowie
    sobie ustalamy ze tak przez rok pomieszka a potem pojdzie na "swoje"
    mieszkanie. No i po roku jest dalej a ja juz go nie chce miec na
    glowie i czy w takiej sytuacji moge go wymeldowac bez zadnych
    przeszkod?