  • 1. Data: 2004-03-11 22:15:48
    Temat: Zadanie - pomożecie?
    Od: "Meserszmit" <m...@b...pl>

    Mam takie zadanko i może mi ktoś coś pomoże co by tu napisać?? To bardzo
    pilne. Z góry dziękuje:) Mam nadzieje ze to dobra grupa

    Czy można wskazać zasadę ustroju politycznego RP najważniejszą dla
    zachowania demokracji w państwie? Wypowiedz uzasadnij.

    Pomoże mi ktoś?:)

  • 2. Data: 2004-03-12 05:57:57
    Temat: Re: Zadanie - pomożecie?
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Meserszmit" <m...@b...pl> napisał
    w wiadomości news:c2qoek$par$1@flis.man.torun.pl

    To bardzo pilne.

    http://www.bsdzine.org/rtfm/#AEN280

    http://www.bsdzine.org/rtfm/#AEN273

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę