  • 1. Data: 2011-02-09 13:07:00
    Temat: Za alimenty prawo jazdy?
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Nawet nie wiedziałem, że za niepłacenie alimentów zabierają prawo jazdy... I ten
    ponoć Trybunał Konstytucyjny uznaje to bezprawie w pewnym sensie za zasadne...

    Co za kurestwo...

    boukun

  • 2. Data: 2011-02-09 14:26:14
    Temat: Re: Za alimenty prawo jazdy?
    Od: Rysio <o...@p...pl>

    W dniu 2011-02-09 14:07, boukun pisze:
    > Nawet nie wiedziałem, że za niepłacenie alimentów zabierają prawo
    > jazdy... I ten ponoć Trybunał Konstytucyjny uznaje to bezprawie w pewnym
> [...]

    Bo to Polska wlasnie.

  • 3. Data: 2011-02-09 14:32:39
    Od: pamana <b...@a...pl>

    > Nawet nie wiedziałem, że za niepłacenie alimentów zabierają prawo
    > jazdy... I ten ponoć Trybunał Konstytucyjny uznaje to bezprawie w pewnym
    > sensie za zasadne...

    i tylko to cie oburza ?a niepłacenie na wlasne dzieci to luzik tak ?
    p.

  • 4. Data: 2011-02-09 14:44:35
    Od: Rysio <o...@p...pl>

    W dniu 2011-02-09 15:32, pamana pisze:

    > i tylko to cie oburza ?a niepłacenie na wlasne dzieci to luzik tak ?
    > p.

    Nieudacznikom z rzadzu widac łatwiej ograbic czlowieka niz dac mu prace,
    ale to polska wlasnie. Zamiast wydawac kase na osreane F16 ze zlomowiska
    lepiej dac dzieciom chleb a rodzicom prace.

    Zyjemy w kraju w ktorym jest 90% niewolnikow i 10% cwaniakow i zlodzieji.

  • 5. Data: 2011-02-09 14:57:50
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

    > i tylko to cie oburza ?a niepłacenie na wlasne dzieci to luzik tak ?
    > p.

    Ale co dają represje ojca (myślę, że matce niepłacącej też zabierają pj)?
    Przeciez to w konsekwencji jeszcze bardziej zubaża rodzica i zabiera mu niekiedy
    możliwość np. zarobkowania...

    boukun

  • 6. Data: 2011-02-09 14:58:38
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Rysio" <o...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dac dzieciom chleb a rodzicom prace.
    >
    > Zyjemy w kraju w ktorym jest 90% niewolnikow i 10% cwaniakow i zlodzieji.

    Albo wydawać miliardy na napaść zbrojną na Afganistan...

    boukun

  • 7. Data: 2011-02-09 16:05:28
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/9/2011 8:26 AM, Rysio wrote:

    > Bo to Polska wlasnie.

    nie polska tylko ameryka, bo to wlasnie od nich skopiowano bezmyslnie
    pomysl.

  • 8. Data: 2011-02-09 16:06:54
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/9/2011 8:44 AM, Rysio wrote:

> [...]
    > lepiej dac dzieciom chleb a rodzicom prace.
    >
    > Zyjemy w kraju w ktorym jest 90% niewolnikow i 10% cwaniakow i zlodzieji.

    dawanie czegokolwiek komukolwiek to dopiero patologia.
    najlepiej by bylo jakby rzad sie do niczego nie wtracał.
    Wtedy bedzie najlepiej.

  • 9. Data: 2011-02-09 16:09:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/9/2011 8:57 AM, boukun wrote:

> [...]
    > pj)? Przeciez to w konsekwencji jeszcze bardziej zubaża rodzica i
    > zabiera mu niekiedy możliwość np. zarobkowania...

    do komornika tez masz pretensje?
    duzo bylo czasu na rozwiazanie sprawy zanim siega sie po drastyczne
    rozwiazania typu komornik czy zabierania prawa jazdy. zabierania prawka
    w przypadku polski czy Europy to w oogle pomysl do d.., ale kto by sie
    tym przejmowal. Kupe pomyslow skopiowano z ameryki totalnie bez
    pomyslunku, ktore tam funkcjonowaly w zupelnie innych warunkach i mialy
    sens.

  • 10. Data: 2011-02-09 16:22:32
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin pamana

    > i tylko to cie oburza ?a niepłacenie na wlasne dzieci to luzik tak ? p.

    Ale jaki ma z tym związek prawo jazdy? Może jeszcze paszport polsatu mu
    zabiorą?