  • 1. Data: 2009-07-14 15:08:15
    Temat: Wypowiedzenie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych a numer dowodu
    Od: "..:: mAnDeLbRoT ::.." <m...@a...w.stopce.pl>

    Witam,

    mam mały problem i nie wiem gdzie szukać pomocy. Skończył mi się
    24-miesięczny okres umowy z P4 - operatorem Playa. Poszedłem więc do
    punktu obsługi klienta (w okolicach połowy kwietnia), złożyłem
    wypowiedzenie na piśmie, dostałem opieczętowaną kopię i wróciłem do domu.

    Po miesiącu dostałem pismo tradycyjną pocztą z ofertą przedłużenia usług
    i jednoczesną informacją, że jeżeli z niej nie skorzystam umowa zostanie
    rozwiązana 1 czerwca.

    Z oferty oczywiście nie skorzystałem, ale Play nadal wysyła mi faktury.
    Dostałem FV za czerwiec, teraz za lipiec. Telefoniczny BOK ma moje
    pytanie czemu nadal wysyłają mi faktury oświadczył, że mają w systemie
    mój stary numer dowodu i w związku z tym umowa nie mogła zostać rozwiązana.

    Pytanie: czy to co robi P4 Sp. z o.o. jest wogóle zgodne z prawem? I
    gdzie ewnetulanie szukać pomocy, mimo że kwoty nie są jakieś
    oszałamiające, wszak to tylko abonament, bo telefonu nie włączałem od maja.

    pozdrawiam serdecznie
    --
    ..:: mAnDeLbRoT ::..
    mandelbrot zawijasek :) tlen kropka pl

  • 2. Data: 2009-07-14 15:29:14
    Od: kuba <j...@g...com>

    ..:: mAnDeLbRoT ::.. pisze:
> [...]
    > mój stary numer dowodu i w związku z tym umowa nie mogła zostać rozwiązana.

    Jaja sobie robią...

    kuba

  • 3. Data: 2009-07-14 15:48:44
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    ..:: mAnDeLbRoT ::.. wrote:
    > Telefoniczny BOK ma moje
    > pytanie czemu nadal wysyłają mi faktury oświadczył, że mają w systemie
    > mój stary numer dowodu i w związku z tym umowa nie mogła zostać rozwiązana.

    Dobre.
    Szkoda, ze nie napisali, że kolor okładki się nie zgadza z tym co mają
    na ksero.

  • 4. Data: 2009-07-14 15:58:35
    Od: Arek <a...@e...net>

    ..:: mAnDeLbRoT ::.. pisze:
    [..]
    > oszałamiające, wszak to tylko abonament, bo telefonu nie włączałem od maja.

    Pozew do sądu rejonowego.
    Zapłacą kilka tysięcy zadośćuczynienia to się nauczą.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 5. Data: 2009-07-14 15:59:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Arek wrote:
    > ..:: mAnDeLbRoT ::.. pisze:
    > [..]
    >
    > Pozew do sądu rejonowego.
    > Zapłacą kilka tysięcy zadośćuczynienia to się nauczą.

    widze, ze ty sie jeszcze nie wyleczyłeś z tych pozwów.

  • 6. Data: 2009-07-14 16:01:03
    Od: Arek <a...@e...net>

    witek pisze:
    > widze, ze ty sie jeszcze nie wyleczyłeś z tych pozwów.

    Są skuteczne.
    Ostatnio wygrałem z Plusem 3 tłuste bańki :)

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 7. Data: 2009-07-14 17:18:14
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 14 Lip, 18:01, Arek <a...@e...net> wrote:

    > Są skuteczne.
    > Ostatnio wygrałem z Plusem 3 tłuste bańki :)

    To opowiadaj :)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 8. Data: 2009-07-14 17:24:39
    Od: Arek <a...@e...net>

    Rafal M pisze:
    > To opowiadaj :)

    Tak gwoli ścisłości to nie ja a firma, ale to dość długa historia.
    Opowiem jak się uprawomocni bo jeszcze jakiś witek czy coś podobnego mi
    naszmąci ;)

    Tu możesz liznąć tematu:
    http://www.arnoldbuzdygan.com/wydarzenia/?p=123

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 9. Data: 2009-07-14 17:34:53
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Arek wrote:

    > Tak gwoli ścisłości to nie ja a firma, ale to dość długa historia.
    > Opowiem jak się uprawomocni bo jeszcze jakiś witek czy coś podobnego mi
    > naszmąci ;)

    Nie uprawomocni się... Na 101 % tym razem P. nie przegapi terminu :-)

    M.

  • 10. Data: 2009-07-14 17:58:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Arek wrote:

    > Tak gwoli ścisłości to nie ja a firma, ale to dość długa historia.
    > Opowiem jak się uprawomocni bo jeszcze jakiś witek czy coś podobnego mi
> [...]
    Bełkot i ani jednego konkretu.