  • Data: 2002-08-09 21:19:55
    Temat: Wypadek kom -śmierć mojej corki pomozcie
    Od: "MarekF" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaam wszzystkicch i proszze o pomoc
    Dzisiaj rano zginela moja corka w wypadku samochodowym w Pyrzycach. Ze
    szzpitala odebralem tylko jakos karte z ktora musze sie zglosis do Urzedu
    miejskiego wPyrzycach po akt zgonu. Przed chwila dossalem wiadomoscs , ze
    musze uzyskac jakie s specjalne zezwolenie na przewoz zwlok ddo Poznania z
    sanepidu. Chce ze by te wszystkie procedury ktos zalatwil.
    Ubezpieczenie corka nie pracowala, zarejestrowna w urzedzie pracy,
    koszzty - wypadek komunikacyjny z OC czy z NW
    niemam sily pisac, odebralem ze szpitala czarna torobke i wyjechalem
    Nawet nie wiem czy mam isc najpierw do parafii
    Mam 300 zl i co dalej