  • Data: 2002-08-09 22:06:05
    Temat: Re: Wypadek kom -śmierć mojej corki pomozcie
    Od: "MarekF" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Okolicznosci wy padku
    Kierowca sam osob. wyprzedzal na ciaglej podwojnej linii, gdzzies mu tam
    wyjechal TIR, policja powiedziala, ze kierowca osobowki w ktorym siedziala
    moja corka na tylnym siedzieniu bez zapietych pasow, popelnil przestepstwo,
    kierowca tira wykroczenie. Wwalili ssie w tego tira i cora uderzyla
    prawdopodbnie w oparcie przednich siedzen. po pol godzzinie zmarla
    Wina wypadku jest po sstronie kierowcy osobowego.
    Ja nie wiem cco mam robic. Moze ktos ma jakies "przykre doswiadczenia" BO
    wwlasciwie przed dwoma godzinami wrocilem ze szpitala z Pyrzyc, corka tam
    lezy nawet nie wiem gdzie. Nie mialem sily na nic.....