  • Data: 2021-04-28 21:20:09
    Temat: Wymuszenie zawarcia umowy
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Może komuś przyjdzie do głowy pomysł, z której strony coś takiego ugryźć.

    Jest sobie taki z lekka podupadający portal. Coś w stylu tablicy, na
    której każdy o każdym może coś tam napisać. Do przedsiębiorcy dzwoni
    handlowiec z tego portalu i pyta, czy widział niepochlebny wpis o sobie.
    Wpis z kategorii rzucania błotem, że rzekomo przedsiębiorca nieterminowo
    płaci i ma kochankę. Przedsiębiorca, który nigdy wcześniej nie zaglądał
    do tego portalu oczywiście zagląda tam i spieniony domaga się usunięcia
    tego wpisu. I tu pada propozycja, ze oczywiście może, ale musi sobie
    założyć płatne konto i bedzie mógł edytować te wpisy, a nawet usuwać.
    Oczywiście pierwsze, co się nasuwa, to jakiś kreatywny handlowiec, który
    robi w ten sposób target sprzedaży kont.

    I tu "burza mózgów" - szukam pomysłu na przepis karny. Mam kilka
    pomysłów, ale żaden mnie nie zadowala.
    --
    Robert Tomasik