  • 1. Data: 2013-03-19 06:15:15
    Temat: Wspólnota Mieszkaniowa-zawiadomienie o zebraniu-pytanie
    Od: sebcio <s...@w...pl>

    Czy forma zawiadomieniu o dorocznym zebraniu polegająca na włożeniu
    każdemu z właścicieli do skrzynki pocztowej zaproszenia wraz z projektem
    przebiegu zebrania i projektem uchwał jest prawidłowa???
    Ustawa mówi o powiadomieniu na piśmie ale nie mówi w jakiej należy to
    zrobić konkretnie formie.

  • 2. Data: 2013-03-19 08:17:32
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    5...@n...neostrada.pl
    *sebcio* napisał(-a):

> [...]
    > projektem przebiegu zebrania i projektem uchwał jest prawidłowa???
    > Ustawa mówi o powiadomieniu na piśmie ale nie mówi w jakiej należy to

    To jest coś w tym niezgodnego z ustawą? Chciałbyś żeby zaproszenia
    doręczał umyślny na blankiecie ozdobnym?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2013-03-19 08:42:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 marca 2013 06:15:15 UTC+1 użytkownik sebcio napisał:
    > Ustawa mówi o powiadomieniu na piśmie ale nie mówi w jakiej należy to
    List w skrzynce to pisemne powiadomienie wg. mnie.
    Z czym masz watpliwosci?

  • 4. Data: 2013-03-19 09:05:30
    Od: sebcio <s...@w...pl>

    W dniu 2013-03-19 08:42, Kris pisze:
    > List w skrzynce to pisemne powiadomienie wg. mnie.
    > Z czym masz watpliwosci?

    Chciałem tylko się upewnić że postąpiliśmy prawidowo.
    Dzięki za odpowiedzi

  • 5. Data: 2013-03-19 15:12:36
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    On się pyta , czy powinien być polecony.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
    Na stronie http://ortografia.3-2-1.pl , w zakładce "inne"

  • 6. Data: 2013-03-19 20:35:19
    Od: nadir <n...@h...org>

    Użytkownik Kris napisał:
    > List w skrzynce to pisemne powiadomienie wg. mnie.
    > Z czym masz watpliwosci?

    A co powiesz o sytuacji, która mnie spotkała kilka lat temu?
    Zarządca wrzucił list, a dokładnie kartkę A4 z informacją o zebraniu
    rocznym, z tym że nie mojej do skrzynki a do sąsiada, który nie dość że
    nie był właścicielem żadnego lokalu we wspólnocie, to jeszcze oddał mi
    list jakieś 2-3 tygodnie po terminie zebrania.
    Więc zostałem powiadomiony o zebranku zgodnie z ustawą czy nie?