  • Data: 2007-01-17 18:25:21
    Temat: Wezwanie od strazy miejskiej wcisniete za wycieraczke...
    Od: "K" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Jest nastepujaca sytuacja, mieszkam na bardzo "zaludnionym"
    i "zmotoryzowanym" osiedlu, przy ulicy osiedlowej na ktorej zaparkowanie po
    godzinie 21 graniczy z cudem. Ostatnio ulice wyremontowano, niestety projekt
    remontu musial robic skonczony idiota - jest zrobiona tak, ze zabrano kilka
    kolejnych miejsc parkingowych. Między innymi zrobiono duże 10 metrowe
    przejście dla pieszych, na którym mieszczą się 3 samochody (wczesniej byly
    tutaj miejsca parkingowe) co jest totalnym idiotyzmem na wąskiej ulicy
    osiedlowej z małym ruchem gdzie ludzie i tak przechodzą gdzie chcą.

    Jak się domyslacie samochody co wieczor parkują na tym przejściu, wczoraj i
    ja byłem zmuszony zrobić podobnie, bo nie było nigdzie miejsca. Rano widzę
    świstek "wezwanie" od straży miejskiej za parkowanie w przejsciu dla
    pieszych. Jestem załamany bo jestem studentem, nie mam pieniędzy a poza tym
    mandat za takie coś jest szczytem chamstwa ze strony straży miejskiej...

    No i tutaj właśnie zgłaszam się do Was, powiedzcie co najlepiej zrobić w
    takiej sytuacji... jest to wezwanie wetknięte za wycieraczkę, ale z tego co
    slyszalem nie mozna go po prostu "olać". Co mogę zrobić żeby uniknąć
    płacenia mandatu bo naprawdę nie mam pieniędzy.. może znacie jakąś strategię
    którą można zastostować przy udzielaniu wyjaśnienia, żeby skonczylo sie na
    upomnieniu...

    Dziękuję za wszystkie rady

    Pozdrawiam,

    P.S. Zgryźliwym od razu mówię że jeżdżę 20 letnim samochodem który w dodatku
    nie należy do mnie...