  • 1. Data: 2006-02-13 14:20:55
    Temat: WKU- pytania
    Od: "MkLukasz" <m...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam kilka pytan dotyczacych poboru do wojska.. przegladalem grupe,byc moze nie
    wszystko wiec przepraszam jezeli gdzies juz te pytania były.

    a wiec.. w tej chwili pracuje..umowa(na 3 lata) konczy mi sie 28 lutego2007.. czy
    jezeli mnie powolaja do wojska moga mnie zwolnic?? i czy cos mi sie nalezy od
    zakładu pracy?(slyszalem ze przynajmniej kiedys sie dostawalo 3 miesieczne
    wynagrodzenie)oraz jakie mam prawa(urlop itp) jezeli otrzymam bilet?

    narazie dostalem wezwanie do gminy..mam zabrac dowod i ksiazeczke wojskowa i wyjasnic
    czemu sie przestalem uczyc..czy mam sie juz bac??;)

    gdzie mozna odbyc sluzbe zastepcza.. kiedys sie pytalem czy w policji ale popatrzyli
    na mie i powiedzieli ze do tego potrzebne jest zdrowie 1 klasa(nosze okulary) i
    wzrost(mam 173cm).. i tak sie zastanawiam skoro sie nie nadaje do odbycia tam sluzby
    zastepczej to czy nadaje sie do wojska.. chyba jest albo kat"A" czyli zdolny do
    odbycia sluzby wojskowej,wiec i zastepczej lub "D" czyli nie..?

  • 2. Data: 2006-02-13 14:53:33
    Temat: Re: WKU- pytania
    Od: Mały<l...@h...com>

> [...]
    > wojska.. chyba jest albo kat"A" czyli zdolny do odbycia sluzby =
    > wojskowej,wiec i zastepczej lub "D" czyli nie..?

    To który ty jesteś rocznik? Ale dzwonią do Ciebie? Straż miejska była? Bo ja
    przysyłają wezwania na WKU to ich olej i nawet awizo nie odbieraj.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2006-02-13 18:30:42
    Od: "MkLukasz" <m...@p...onet.pl>

    > To który ty jesteś rocznik? Ale dzwonią do Ciebie? Straż miejska była? Bo ja
    > przysyłają wezwania na WKU to ich olej i nawet awizo nie odbieraj.

    narazie nie dzwonia..nikt tez nie byl,ani jeszcze niczzego nie dostalem oprocz tego z
    gminy..a dokladnie coas tam zwiaane z ewidencja ludnosci..pod koniec stycznia dopiero
    zrezygnowalem ze szkoly..rocznik1983

  • 4. Data: 2006-02-13 18:36:45
    Od: Mały<l...@h...com>

> [...]
    > oprocz tego z gminy..a dokladnie coas tam zwiaane z ewidencja =
    > ludnosci..pod koniec stycznia dopiero zrezygnowalem ze =

    Jesteś pewien, że z gminy a nie WKU?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 5. Data: 2006-02-13 18:49:48
    Od: "MkLukasz" <m...@p...onet.pl>

    > Jesteś pewien, że z gminy a nie WKU?

    tak..jestem pewiec:)
    "Na podztawie art.50 KPA wzywa sie Pana w sprawie wyjasnienia pobranego zaswiadczenia
    nr ZSP 283/2004 o zakonczeniu pobierania nauki w szkole policaelnej dla Doroslych do
    zlozenia wyjesnien osobiscie dnia 17.02.20006 w lokalu Urzedu Gminy pokój 10/ Prosze
    zabrac ze soba dowod i ksiazeczke wojskowa"
    insp.d/s ew. ludnosci

  • 6. Data: 2006-02-15 09:53:36
    Od: Nom<l...@o...pl>

> [...]
    > policaelnej dla Doroslych do zlozenia wyjesnien osobiscie dnia =
    > 17.02.20006 w lokalu Urzedu Gminy pok=F3j 10/ Prosze zabrac ze soba =

    Na bank nie biorą karanych. Krótko mówiąc obrabuj kiosk i daj się złapać.
    Dostaniesz zawiasy a do wojska już nie pójdziesz.

    -> http://usenet.pomocprawna.info