  • 1. Data: 2011-03-27 14:06:07
    Temat: Używanie cudzego adresu email do zakładanie kont w grach
    Od: cinek2001 <c...@W...pl>

    Witam
    Jest taka sprawa, nie z gatunku ciężkich ale upierdliwa.
    Jest jakaś osoba, która co dwa-trzy dni zakłada w jakiejś grze konto na
    mój prywatny adres mailowy (zawsze z tym samym loginem i przeważnie tym
    samym hasłem). No i przychodzą mi maila typu że "zarejestrowałeś się w
    grze..." itd. Do tej pory nie mogłem namierzyć tej osoby, ale dzisiaj
    zarejestrował się w grze, gdzie w mailu aktywacyjnym przesłanym na ten
    mój niecnie wykorzystywany mail było podane ip z którego rejestrowano
    konto. Czy takie działanie podpada pod jakiś paragraf? Tych kont to
    pozakładał przynajmniej kilkanaście.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-03-27 15:19:45
    Temat: Re: Uzywanie cudzego adresu email do zaklad
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    cinek2001 wrote:

> [...]
    > mailu aktywacyjnym przesłanym na ten mój niecnie wykorzystywany
    > mail było podane ip z którego rejestrowano konto.

    Ludzie są zazwyczaj przywiązani do nicków, i do haseł.

    To może być przypadek, ktoś ma podobny adres do twojego, i wklepuje
    ciągle ten sam, błędnie.

    Jeśli nie, to może poszukaj w necie osoby z tym nickiem, na jakichś
    forach, na których się zarejestrował ze swoim mailem, porównaj
    adres - jak będzie podobny to po prostu napisz do niego.

    --
    Pozdro
    Massai