  • 1. Data: 2003-05-10 20:56:12
    Temat: Urząd Skarbowy 2 razy zwrócił nadpłatę
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@i...pl>

    Urząd Skarbowy dwa razy wpłacił na konto nadpłatę podatku wykazaną w PIT-37
    za 2002 rok, niecałe 150 zł, ale i 150 zł piechotą nie chodzi.
    Wiem, że tylko się cieszyć i trzymać jak najdłużej, nie zwracać
    dobrowolnie... tak zapewne doradzicie... ale może to czymś grozi ?

    Pozdr
    kw

  • 2. Data: 2003-05-10 20:57:21
    Temat: Re: Urząd Skarbowy 2 razy zwrócił nadpłatę
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy"

    niczym nie grozi