  • 1. Data: 2003-03-28 13:02:27
    Temat: Umowa przedwstępna - uruchomienie kredytu
    Od: u...@p...onet.pl

    Witajcie,
    Przewertowałam całe archiwum grupy i nie znalazłam odpowiedzi na mój problem :
    ((
    Kupuję mieszkanie na kredyt. W podpisanej umowie przedwstępnej (zadatek 10%
    wartości) jest określone, że zapłata pozostałych 90% nastąpi w dniu podpisania
    aktu. W umowie kredytowej uruchomienie kredytu nastąpi po: przedstawieniu aktu,
    przyjęciu w poczet członków, opłaceniu stosownych opłat w sądzie przy założeniu
    KW. Co potrwa najmarniej tydzień czasu. Co ja mam robić??? Zbywcy mogą odstąpić
    od umowy (bo przecież ja nie dotrzymuję jej warunków). Jak ich przekonać żeby
    poczekali na pieniądze?
    Liczę na Waszą pomoc, jeszcze nie panikująca Ula.

  • 2. Data: 2003-03-28 15:56:03
    Temat: Re: Umowa przedwstępna - uruchomienie kredytu
    Od: "gonia" <g...@i...pl>

    Użytkownik <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Liczę na Waszą pomoc, jeszcze nie panikująca Ula.
    >
    >trzeba było w umowie zastrzec np. miesięczny termin an zapłątę pozostałych
    90%. Banku nie przeskoczysz, nie ma bola, możesz tylko liczyć na
    wyrozumiałość sprzedających. Najlepiej sie z nimi wcześniej porozumieć i
    wyjaśnić sprawę. Albo np. złóz im weksel na te 90%, powinno wystarczyć.
    KIedy dostaniesz kasę od banku zapłąć resztę pod warunkiem zwrotu weksla .