  • 1. Data: 2003-03-28 11:52:13
    Temat: Umowa pożyczki - czy można elektronicznie potwierdzać?
    Od: "Jerzy" <o...@m...com>

    Witam!

    Mam konto w jednym z największych polskich banków. Konto zostało założone
    około 4,5 lat temu wraz z linią debetową.

    Po roku linia debetowa została powiększona dwukrotnie, a aneks do umowy
    został przesłany e-mailem z pytaniem: "czy akceptuję treść?". Po kolejnym
    roku ponownie.

    Tak się zastanawiam, skoro nie podpisałem żadnych aneksów własnoręcznie, czy
    są one ważne?

    Suzin

  • 2. Data: 2003-03-28 12:33:37
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Jerzy" <o...@m...com> wrote in message
> [...]
    > roku ponownie.
    >
    > Tak się zastanawiam, skoro nie podpisałem żadnych aneksów własnoręcznie,

    Niech zgadnę:pekao s.a.
    A na początku nie pamiętasz jak podpisywałeś, że wszelkie dyspozycje wysłane
    pocztą wewnętrzną mają taką samą moc jak podpisane własnoręcznie.