  • 11. Data: 2002-06-20 20:15:52
    Temat: Re: Tajemica korespondencji, wykorzystanie znaku handlowego
    Od: "Veteran " <v...@N...poczta.gazeta.pl>

    camokiller <c...@p...gazeta.pl> napisał(a):

    > Pytanie za 100 punktów. Oświadczenie które podpisałem zawierało
    > sformułowanie, że zrzekam się dalszych roszczeń w stosunku do organizatora
    > promocji firmy American Restaurants Sp z o.o. z siedzibą we Wrocławiu.
    > Jeżeli Inteligo było współorganizatorem tej promocji to można by ich podać
    > do sądu zamiast Amrestu ?:-)
    > Pozdrawiam
    > Kamil
    > c...@h...pl

    Odpisuję grupie a nie autorowi powyższego postu bo on prawdopodobnie nigdy w
    życiu go już nie przeczyta, gdyż wczoraj ... dokonał morderstwa. Teraz raczej
    z sądem będzie miał doczynienia w inny sposób niż jako pozywający Inteligo.
    SZOK. Jednego dnia piszę tutaj a drugiego zabija człowieka... Po prostu
    niesamowite. Dlaczego?

    PS. Szczegóły - http://szpieg.gda.pl/?dzial=start&poddzial=news&id=6
    4 (tam
    jest podane, że student, który zabił wczoraj w Gdańsku asystenta używał
    konta 'camokiller'). Zreszta powyższy post wysłany jest z komputera w
    akademiku Politechnik Gdańskiej, więc nie ma wątpliwości.