  • 11. Data: 2009-12-17 13:43:13
    Temat: Re: Strona internetowa firmy przed jej założeniem?
    Od: "Pan Łoś" <b...@n...pl>

    > mozesz sobie wieszac i 10 lat przed rozpoczeciem dzialanosci
    >
    > a jesli juz sprobuje sie przyczepic - to mozesz powiedziec ze
    > pozycjonujesz strone przyszlej swojej firmy
    >
    > moga cie w dzwonka calowac

    Ta odpowiedź najbardziej mi się podoba ;)
    A masz na to jakiś przepis? Czy po prostu brak przepisu?

    > gorzej jak za posrednictwem tej strony posrednio lub bezposrednio
    > sprzedasz cos bez prowadzenia dg

    Nie, nie, tutaj jestem czysty, bo jakkolwiek mam już jakieś "nagrane"
    imprezy na 2010 rok, ale one beda mialy miejsce gdy firma bedzie juz
    posiadala komplet dokumentow, konto firmowe, etc.

    Pozdrawiam,
    Pan Łoś

  • 12. Data: 2009-12-17 13:46:27
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 17-12-2009 o 14:43:13 Pan Łoś <b...@n...pl> napisał(a):

    > Ta odpowied 1/4 najbardziej mi sie podoba ;)
    > A masz na to jaki? przepis? Czy po prostu brak przepisu?

    Pamiętam że jeszcze chyba za Marcinkiewicza był
    projekt nowelizacji ustawy o swobodzie działalności
    gospodarczej, w którym był zapis że czynności przygotowawcze
    przed rozpoczęciem DG nie stanowią DG.

    Niestety nie umiem teraz znaleźć tego projektu,
    a po pobieżnym skan ustawy nie znalazłem w niej tego przepisu
    więc chyba gdzieś to po drodze utknęło.

    Także w tej chwili trzeba chyba się powoływać na niezarobkowość,
    nieciągłość lub niezorganizowanie :)

    --
    Tomek

  • 13. Data: 2009-12-17 14:12:44
    Od: "Pan Łoś" <b...@n...pl>

    > Także w tej chwili trzeba chyba się powoływać na niezarobkowość,
    > nieciągłość lub niezorganizowanie :)

    Dzieki Wam za porady.

    Zrobilem tak:

    "In connection with the legal reorganization of XXXX brand and the new
    company that will hold the brand, we kindly inform that this site is just an
    information about our plans, ideas and we hope to let you discover Poland
    with XXXX website"

    Ladnie i legalnie? :)

    Pan Łoś

  • 14. Data: 2009-12-17 14:26:47
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

> [...]
    > company that will hold the brand, we kindly inform that this site is just
    > an information about our plans, ideas and we hope to let you discover

    brzmi jak opis marzen a nie przedsiewziecia:)
    :P ale poza tym git

  • 15. Data: 2009-12-17 14:37:40
    Od: "Pan Łoś" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:hgdf1g$fv3$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > brzmi jak opis marzen a nie przedsiewziecia:)
    > :P ale poza tym git

    No ale wlasnie o to chodzilo :) a kto ma wiedziec, to i tak wie.

    Dzieki za pomoc wszystkim!

    Pan Los