  • 11. Data: 2007-07-15 15:54:10
    Temat: Re: Strażnik miejski wrażliwszy od cesarza FJ I
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Michał napisał(a):

    > Według takiej interpretacji za zniewagę by trzeba było uznać zapytanie
    > czy funkcjonariusz umie pisać albo nawet czy ma wystarczające iq by
    > dostać się do Mensy.
    >
    > Określenie "niekomtepentny" z pewnością nie jest zniewagą z prostej
    > przyczyny - niekompetentnym się bywa np. przed stosowną nauką.

    ja przeciez nie napisalem ze niekompoetentny to niewaga a slowo pierdola
    , ktore oznacza to samo ale w sposob obelzywy jest sforumoowane, tak jak
    slowo pierdolniety ktore oznacza to samo mniejwiecej co glupi.

    > TK uznał, że ściganie z oskarżenia publicznego za znieważenie
    > funkcjonariusza publicznego w związku z pełnieniem obowiązków służbowych
    > godzi w konstytucyjną gwarancję swobody wypowiedzi.

    przekrecasz sens wypowiedzi TK. Chodzilo o to, ze aby mozna bylo sciagac
    z oskarzenia ublicznego, musi ta zniewaga zostac wypowiedziana w
    momencie pelnienia funkjci przez osobe pomawiana. A tak sie stalo w tej
    sytuacji.

    P.

    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.

  • 12. Data: 2007-07-15 15:55:54
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    mvoicem napisał(a):
    > Dnia Sun, 15 Jul 2007 16:00:46 +0200, Sowiecki Agent napisał(a):
    > [...]
    >>

    > Wg. mnie niesłusznie. Bo jaki był sens aresztowania znieważającego?
    > Uciekłby? Mógłby mataczyć?

    a nie co do zatzrymania to sie nie odnosze chodzi o samo oburzenie
    faktem ze ktos raczy scigac go za zniewazenie funkcjonariusza.
    Juz sobie potrafie wyobrazic sposob w jaki taki przewrazliwiony dziadek
    ktory czycha na niewlasciwie parkujacych wypowiada te slowa.

  • 13. Data: 2007-07-15 15:57:04
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    WM napisał(a):
    > Sowiecki Agent <p...@t...gazeta
    .pl>

    > Pewnie bym przyznał rację, gdyby nie ten cytat:
    > ''W wypowiedziach strażników i policjantów na temat pana Janusza
    > dało się między wierszami wyczytać, że ze swoją gorliwością
    > w informowaniu o najdrobniejszych przypadkach naruszania prawa
    > jest on bardziej utrapieniem, niż sojusznikiem funkcjonariuszy.
    > No i zdarzyła się okazja, by się odegrać za konsekwencję
    > i natarczywość w domaganiu się interwencji, za zawracanie głowy''
    > http://miasta.gazeta.pl/krakow/1,44425,4313919.html
    >
    > Czy zasłużył aby zamknęli go na 39 godzin ?

    samo zamkniecie to przegiecie, ale nie o to mi chodzilo, tylko sam fakt
    scigania.

  • 14. Data: 2007-07-15 16:51:48
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Sun, 15 Jul 2007 17:55:54 +0200, Sowiecki Agent napisał(a):

> [...]
    > potrafie wyobrazic sposob w jaki taki przewrazliwiony dziadek ktory
    > czycha na niewlasciwie parkujacych wypowiada te slowa.

    No ja widzę znowu głównie oburzenie z powodu "wsadzenia do ciupy", a nie
    z powodu wogóle ścigania.

    Co do tego że ścigać trzeba, to racja, choćby strażnik był nie wiadomo
    jakim pierdołą, symbolicznie chociaż ukarać trzeba.

    p. m.

  • 15. Data: 2007-07-16 22:30:15
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 15 Jul 2007 05:52:20 +0000 (UTC), WM napisał(a):
    > Dwaj obrażeni tym samym epitetem a tak rózne reakcje ;-)

    [...]

    > ''Krakowianin, który domagał się od strażnika miejskiego podjęcia
    > energicznej interwencji, trafił na kilkadziesiąt godzin za kratki.

    [...]

    > Funkcjonariusz nie mógł znieść, że zirytowany jego bezczynnością
    > obywatel spytał go, ''czy jest strażnikiem czy pierdołą''

    Skoro strażnik poczuł się obrażony z powodu powyższego pytania to wygląda na
    to, że nie uważa się za strażnika ;) No chyba że "strażnik" to obelga...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004