  • 31. Data: 2022-09-15 12:30:44
    Temat: Re: Stanowisko finansowo-księgowe w firmie i gotówka.
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 14 Sep 2022 21:29:00 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Zauważyłeś, że tego się w sklepach już nie używa?

    Nie, bo płacę kartą.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 32. Data: 2022-09-15 13:12:40
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 15.09.2022 o 01:24, Animka pisze:

    > Jest samochód, dwóch facetów, którzy wkładają pieniądze do bankomatów.
    > Konwój to jest np z dużego Banku do Banku Centralnego jeśli tak trzeba.

    A są uzbrojeni tylko dlatego że są miłośnikami militariów?

    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2022-09-15 16:47:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Spalono kilka punktów szczepień.

    Z tym spalono i kilka to chyba trochę pojechałeś:)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 34. Data: 2022-09-15 21:03:15
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.09.2022 o 16:47, Shrek pisze:

    > Z tym spalono i kilka to chyba trochę pojechałeś:)

    https://politykazdrowotna.com/artykul/kolejny-atak-n
    a-punkt-szczepien-premier-zapowiada-sciganie-sprawco
    w/826008
    https://www.prawo.pl/zdrowie/zaostrzenie-kar-za-atak
    i-na-punkty-szczepien,510707.html

    --
    Robert Tomasik

  • 35. Data: 2022-09-16 21:34:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > https://politykazdrowotna.com/artykul/kolejny-atak-n
    a-punkt-szczepien-premier-zapowiada-sciganie-sprawco
    w/826008

    Ten (jeśli zdjęcia są rzeczywiście punktu szczepień) rzeczywiście się
    spalił. Więc punkt dla ciebie. Natomiast w ogólności przypadków było
    kilka i raczej nie spalono a usiłowano podpalić.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 36. Data: 2022-09-17 00:39:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    środa, 14 września 2022 o 22:11:19 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):
    >?
    > Wiesz ile kosztuje konwój?
    Wiem.
    Znaczy wiedziałem bo od ok 2 lat już nie jestem na bieżąco ale podejrzewam że
    lawinowo ceny nie wzrosły.
    Ale zdziwilbys się(że tak niewiele wbrew pozorom)

    > Tzn. taki z mniejszego sklepu, bo z większego obsługa policji jest.
    Wskazesz jakas duża sieć handlowa gdzie odbiór gotówki jest z "obsługa policji"?
    > Myślę że to byłby dobry interes dla jednych i drugich.
    > Teraz się nie przekonamy bo karty są (biedronek blisko mnie był jednym z 3 na
    pierwszym etapie testu).
    Wpisz w google " liczarnie" i doczytaj jak to odprowadzanie gotówki/ładowanie
    bankomatow wyglada

  • 37. Data: 2022-09-17 01:26:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    środa, 14 września 2022 o 22:25:45 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):
    .
    > Cóż, na oczy nie widziałem, info z drugiej ręki od kumpla, co w konwojach jeździł.
    Banki Ciebie w ciula robią(wiecznie piszesz że reklamacje składać musisz*) to nie
    dziwota.
    Ale ze kumpel Tobie takie bzdury opowiada?
    *Ze 30 lat już z usług bankowych korzystam.
    Reklamacji chyba nie składałem.
    Znaczy w okolicach 2002 roku na promie do Kopenhagi Visą płaciłem(offline wtedy było
    chyba).
    Jak wróciłem okazało się że kazda transakcja 2 krotnue zaksięgowana(zorientowałem się
    gdy bankomat odmówił wypłaty)
    Z tego co pamiętam reklamacje napisałem/albo dzwoniłem ale za późno.
    Bo w tym samym czasiie kasa wróciła na konto.
    Kolejnym zgrzyt mojej współpracy z bankami to jak jakiś czas temu bankomat zamiast 50
    zł wypłacal 100 zł i odwrotnie(źle w liczarnie napełnili kasety) .
    Chyba tu czy gdzieś tam na sąsiedniej grupie to opisywalem.

  • 38. Data: 2022-09-19 08:10:14
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 16.09.2022 o 21:34, Shrek napisał:

> [...]
    > spalił. Więc punkt dla ciebie. Natomiast w ogólności przypadków było
    > kilka i raczej nie spalono a usiłowano podpalić.

    Hmmm, który poza tym w Zamościu próbowano podpalić? Ja o żadnym innym
    nie słyszałem.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 39. Data: 2022-09-19 13:53:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Hmmm,  który poza tym w Zamościu próbowano podpalić? Ja o żadnym innym
    > nie słyszałem.

    Gdzieś u nas pod warszawą - pruszków?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 40. Data: 2022-09-19 14:29:43
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 19.09.2022 o 13:53, Shrek napisał:

    > Gdzieś u nas pod warszawą - pruszków?

    Hmmm, szukam i nie widzę żadnego info.

    Przecież grzaliby w mediach, gdyby tak było.

    --
    http://kaczus.ppa.pl