  • 11. Data: 2011-05-12 16:37:57
    Temat: Re: Sprzeda? "wraku" po szkodzie ca?kowitej - pytanie
    Od: Maciek <m...@e...nospam.one.pl>

    begin o nicku Jotte napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:

    > Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Używaj mózgu (jeśli masz w miarę sprawny), a nie jakiejś tam netykiety.
    > UTF-8 jest na newsach zbędny (potrzebne ci jakieś znaki specjalne?),
    > dozwolony ale odradzany (vide opinia właściciela hierarchii).
    > A "zalecenia" bałwanów co do czytnika, którego miałbyś używać oczywiście
    > zignorować.
    Zanim zaczniesz się wymądrzać, to zobacz jak sam odpisujesz.
    UTF-8 jest w pełni uprawnione i zaczyna przeważać z racji kompatybilności ze
    wszystkimi systemami i możliwości czytania wszystkich języków.
    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 12. Data: 2011-05-12 16:39:02
    Od: Maciek <m...@e...nospam.one.pl>

    begin o nicku Arkady napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:

    > Tu nie chodzi o twoje UTF-8 ale o to ze twoj czytnik nie potrafi
    > odczytac poprawnie wiadomosci i ty to cytujesz tutaj z tymi smieciami.
    >
    > Instalnij cos normalnego zamiast tego gowna ktorego uzywasz.
    To inicjator wątku używał polskich literek,aa zadeklarował text-plain. Więc
    nie tego co trzeba się czepiasz.

  • 13. Data: 2011-05-12 16:45:41
    Od: Arkady <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-12 18:39, Maciek pisze:

    > To inicjator wątku używał polskich literek,aa zadeklarował text-plain. Więc
    > nie tego co trzeba się czepiasz.

    Moj czytnik przeczytal ten watek poprawnie , zle przeczytal czytnik
    qwerty i on wyslal te smieci na grupe.

  • 14. Data: 2011-05-12 17:06:50
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Arkady" napisał w wiadomości grup
    > Moj czytnik przeczytal ten watek poprawnie , zle przeczytal czytnik qwerty i
    > on wyslal te smieci na grupe.

    Śmieciowy czytnik zawsze przeczyta śmieci.
    Po to są deklaracje kodowania, aby _każdy_ program napisany ze standardami
    potrafił odczytać. Jeżeli jest strona, która działa tylko pod IE to według
    Ciebie też jest ok (źle napisana i firefox, opera, chrome nie potrafią jej
    wyświetlić).

  • 15. Data: 2011-05-12 17:13:50
    Od: Maciek <m...@e...nospam.one.pl>

    begin o nicku Arkady napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:

    > Moj czytnik przeczytal ten watek poprawnie , zle przeczytal czytnik
    > qwerty i on wyslal te smieci na grupe.
    I co z tego, ze przeczytał? Wiele osób będzie widziało śmieci w tekście
    zadeklarowanym jako text-plain. Wolno tak deklarować, ale nie wolno wtedy
    używać żadnych narodowych literek. To jest podstawa zasad newsów. Od tego
    się dawno temu zaczynało w ogóle używanie polskich liter.

  • 16. Data: 2011-05-12 17:43:43
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > Może patrz na siebie? Sam piszesz w Unicode. :)

    Nie, nie piszę. Unicode (czy utf) mam w odpowiedziach, bo OE (i nie tylko
    on) tak czyni.
    Zobacz sobie gdy nie przejmuję czyjegoś kodowania:

    --
    Jotte

  • 17. Data: 2011-05-12 17:51:53
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "qwerty" <q...@p...fm>

    >Wycięte

    > Tego czytać się nie da. Napisz jeszcze raz, ale zgodnie z netykietą
    Zgodnie z netykietą zacytowałeś 22 linie tekstu aby dodać jeden głupawy
    komentarz?
    Ja jego tekst widzę doskonale z ogonkami. I czytnik mam skonfigurowany tak,
    aby czytać teksty w wielu językach, nie tylko o polsku...

  • 18. Data: 2011-05-12 17:59:07
    Od: Arkady <p...@o...eu>

> [...]
    > używać żadnych narodowych literek. To jest podstawa zasad newsów. Od tego
    > się dawno temu zaczynało w ogóle używanie polskich liter.

    wiele osob uzywajacych gownianych czytnikow bedzie widzialo gowno,
    normalny czytnik uzywam firebirda czyta taki tekst normalnie. Przyglupy
    z windowshitem widza gowno zreszta to jest normalne bo maja gowno w glowie.

  • 19. Data: 2011-05-12 18:23:36
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > Śmieciowy czytnik zawsze przeczyta śmieci.
    > Po to są deklaracje kodowania, aby _każdy_ program napisany ze standardami
    > potrafił odczytać.
    To nie całkiem tak. Nie ma stałych, niezmiennych standardów. Weź sobie
    swojego WLM i napisz na grupę chińską, a jeszcze lepiej taką z tekstem od
    prawej do lewej.
    Po prostu - piszesz na grupę polską - używaj ustawień dla Polski.

    > Jeżeli jest strona, która działa tylko pod IE to według Ciebie też jest ok
    > (źle napisana i firefox, opera, chrome nie potrafią jej wyświetlić).
    Strona może być zoptymalizowana pod określoną przeglądarkę (przeglądarki), a
    nawet różne wersje tej samej przeglądarki. Strona wykorzystująca możliwości
    IE 8 może źle działać pod IE 6. Jak pisałem, nie ma niezmiennych standardów.

    --
    Jotte

  • 20. Data: 2011-05-12 18:32:54
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@e...nospam.one.pl> napisał w wiadomości

    > Zanim zaczniesz się wymądrzać, to zobacz jak sam odpisujesz.
    Zamiast robić uwagi świadczące o - delikatnie mówiąc - niewiedzy, naucz się
    wycinać zbędne części cytowanej treści. Powinieneś dać radę.

    --
    Jotte