  • 1. Data: 2004-10-02 17:49:42
    Temat: Sprzedaż alkoholu nieletnim zgłoszenie- gdzie, jak i co?
    Od: "Praca IT" <p...@w...pl.usunto.bazspamowprosze.com.pl>

    Witam,

    mam do Was pytanie. Obok mojego mieszkanie często stoją dzieciaki i piją
    kupiony w pubie obok alkohol. Zgłaszałem to na Straż Miejską i Policje. Ale
    poradźcie w jaki sposób można ukarać pub (żeby stracili koncesje np) gdzie
    to zgłościć? Co im grozi etc.

    michal

  • 2. Data: 2004-10-02 18:06:32
    Temat: Re: Sprzeda=BF alkoholu nieletnim zg=B3oszenie- gdzie, jak i co?
    Od: "Praca IT" <p...@w...pl.usunto.bazspamowprosze.com.pl>

    > No dobrze ... ale jakie sa wyniki interwencji ?
    > Bez tego to nie da rady ... trzeba to udowodnic.

    No właśnie są wyniki, kilkakrotnie kilku odwieziono i pospisywano.

    michal

  • 3. Data: 2004-10-02 18:06:43
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2004-10-02 18:37:05
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > No wła=3Fnie s=3F wyniki, kilkakrotnie kilku odwieziono i pospisywano.

    Tyle, ze jesli cos udowodniono, to policja z urzedu dobralaby sie do
    tego sprzedawcy ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2004-10-02 23:27:16
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Z pubami lepiej nie zaczynaj, maja "ochrone" lub naleza do "ochrony":)

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 7. Data: 2004-10-02 23:43:45
    Temat: Re: Sprzedaz alkoholu nieletnim zgloszenie- gdzie, jak i co?
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Z pubami lepiej nie zaczynaj, maja "ochrone" lub naleza do "ochrony":)

    I tak oto, w ten sposob, jakas czesc populacji nie podskoczy frajerom z
    lampasami na spodniach. Po co cos zmieniac w tym kraju. Przeca jest fajno.
    Pozdr. Dulek

  • 8. Data: 2004-10-03 00:05:21
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Nie mowilem o drechach, puby do nich nie naleza.

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 9. Data: 2004-10-03 07:38:48
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Jacek23:
    > Nie mowilem o drechach, puby do nich nie naleza.

    Mialem na mysli tepienie dziadostwa ogolnie. Poprzedni system nauczyl nas
    niereagowania na zlo oraz respektu przed urzedami. I zbieramy po dupie
    niepotrzebnie niejednokrotnie, tylko dlatego, ze tego nie zmieniamy.
    Pozdr. Dulek

  • 10. Data: 2004-10-03 08:27:42
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...peeI>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    >Z pubami lepiej nie zaczynaj, maja "ochrone" lub naleza do "ochrony":)

    Tu sie nie oczekuje porad moralnych i życiowych, tylko porad prawnych. Nie
    zauwazylem, bys udzielil odpowiedzi na pytanie Michala.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt