  • 31. Data: 2008-01-10 20:15:49
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: Misia Puchatka <a...@a...pl>

    Użytkownik Johnson napisał:

    > Należałoby najpierw zdefiniować słowa użyte w defincji "człowieka",
    > potem słowa uzyte w definicji słów użytych do definicji człowieka; a
    > potem słowa użyte do definiowania słów użytych do definiowania słów
    > użytych do definiowania "człowieka" itd ....

    Proscizna ;)

    Zaraz po zdefiniowaniu "czlowiek" bedzi emozna zdefiniowac pojecie
    "miejsca publicznego". ;)

    Misia Puchatka
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"

  • 32. Data: 2008-01-10 20:16:37
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    castrol pisze:
    > sklepikarz nie ma prawa odmowic zapoznania sie z oferta bo sam popelni
    > wykroczenie.

    bredzisz jak zwykle na ten temat

    KG

  • 33. Data: 2008-01-10 20:21:20
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fm5u9i$efh$1@atlantis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > A nie tym przypadkiem?
    > http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2554383
    A skąd!
    Zupełnie nowe pojęcie trzeba stworzyć dla zupełnie nowej działalności.
    Nie przesadzaj z fałszywą skromnością, zadanie jest ogromne.

    --
    Jotte

  • 34. Data: 2008-01-10 20:23:24
    Od: Misia Puchatka <a...@a...pl>

    Użytkownik kam napisał:

    > bredzisz jak zwykle na ten temat

    bredzisz, juz ustalilismy, ze to wykroczenie za KW Art. 135. Kto,
    zajmując się sprzedażą towarów w przedsiębiorstwie handlu detalicznego
    lub w przedsiębiorstwie gastronomicznym, ukrywa przed nabywcą towar
    przeznaczony do sprzedaży lub umyślnie bez uzasadnionej przyczyny
    odmawia sprzedaży takiego towaru,podlega karze grzywny.

    Misia Puchatka

  • 35. Data: 2008-01-10 20:47:11
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Misia Puchatka pisze:
> [...]
    > przeznaczony do sprzedaży lub umyślnie bez uzasadnionej przyczyny
    > odmawia sprzedaży takiego towaru,podlega karze grzywny.

    jeśli nie widzisz różnicy między odmową sprzedaży a odmową zapoznania
    się z ofertą (obojętnie co to znaczy), to nie mamy o czym rozmawiać

    KG

  • 36. Data: 2008-01-10 20:54:22
    Od: Marcin <m...@n...nospam>

    Ja moze dodam od siebie ze w sklepach typu MAKRO sprawa sie komplikuje
    bo nie są one publicznie dostępne dla każdego (oferta jest skierowana do
    wybranych). Jak sie nie spodobasz właścicielowi to ci zablokuje karte i
    juz nie wejdziesz.

    Innym przypadkiem jest regulamin obowiązujący w sklepie. Oczywiscie musi
    byc on zgodny z polskim prawem, czyli nie mozna ci zabronic zakupu lub
    zapoznania sie z ofertą. Ale co do robienia zdjęć to miałbym juz
    wątpliwości (jest to jednak coś więcej niż tylko zapoznawanie się z ofertą).

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 37. Data: 2008-01-10 21:03:32
    Od: Misia Puchatka <a...@a...pl>

    Użytkownik kam napisał:

    > jeśli nie widzisz różnicy między odmową sprzedaży a odmową zapoznania
    > się z ofertą (obojętnie co to znaczy), to nie mamy o czym rozmawiać

    Naswietlij mi roznice, o medrcu.

    Bo ja chce kupic rondel, ale musze wejsc do marketu poogladac i wybrac
    rondel taki jaki mi bedzi epasil.

    Ktos kto mi odmawia wejscia do marketu po rondeluniemozliwia mi kupno
    rondla.

    Misia Puchatka

  • 38. Data: 2008-01-10 21:04:50
    Od: Misia Puchatka <a...@a...pl>

    Użytkownik Marcin napisał:
> [...]
    > bo nie są one publicznie dostępne dla każdego (oferta jest skierowana do
    > wybranych). Jak sie nie spodobasz właścicielowi to ci zablokuje karte i

    Tak. To wiem.

> [...]
    > zapoznania sie z ofertą. Ale co do robienia zdjęć to miałbym juz
    > wątpliwości (jest to jednak coś więcej niż tylko zapoznawanie się z

    No doibrze, ale czy np. dotykanie patelni to nie jest cos wiecej jak
    zapoznawanie sie z ofertą? Moze nalezy wprowadzic prawo "towar dotkniety
    uwaza sie za sprzedany" ::>

    Misia Puchatka

  • 39. Data: 2008-01-10 21:08:08
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Misia Puchatka pisze:
    > Bo ja chce kupic rondel, ale musze wejsc do marketu poogladac i wybrac
    > rondel taki jaki mi bedzi epasil.
    >
    > Ktos kto mi odmawia wejscia do marketu po rondeluniemozliwia mi kupno
    > rondla.

    karalna jest odmowa sprzedaży, a nie jej uniemożliwienie
    odmowa sprzedaży może nastąpić tylko wtedy, jeśli wyrazisz chęć jej
    dokonania

    KG

  • 40. Data: 2008-01-10 21:09:59
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    kam pisze:

    > jeśli nie widzisz różnicy między odmową sprzedaży a odmową zapoznania
    > się z ofertą (obojętnie co to znaczy), to nie mamy o czym rozmawiać

    A co za roznica? Mozna przyjac ze chce wejsc do sklepu aby cos kupic.
    Rozumiem ze wg Ciebie po wejsciu do sklepu, juz nie mam prawa wyjsc bez
    kupienia czegokolwiek?

    Jacek