  • 1. Data: 2002-11-24 18:39:30
    Temat: Skarga o stwierdzenie niewaznosci malzenstwa
    Od: "Natalia Slowik - www.beep.pl" <n...@b...pl>

    Musze napisac na prawo kanoniczne skarge o stwierdzenie niewaznosci
    malzenstwa. Niestety mam problem, gdyz nie do konca wiem, jak powinna byc
    zbudowana tak skarga ( gdzie petitum, opis sytuacji). Jesli ktos zna jakas
    strone gdzie bylby jakis przyklad, a moze jakas ksiazke ( choc z tymi raczej
    ciezko z tego przedmiotu), a moze sam ma ktos jakos pod reka. Naprawde bede
    bardzo wdzieczna za pomoc. Pozdrawiam.
    --
    Natalia Slowik,
    Hosting lepszy niz miod! Kliknij, skosztuj slodyczy!