  • 11. Data: 2005-01-25 13:19:01
    Temat: Re: Sąd grocki za wykroczenie drogowe - jakie szanse?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Cris napisał(a):
    > Witam
    > Spraw sie ma nastepujaco. Jechalem dzis z 2 osobami przez miasto i w pewnym
    > momencie zapalilo sie swiatlo pomaranczowe, a jako ze jechalem ok 80km/h to bym
    > nie zdazyl sie zatrzymac. Przejechalem na pomaranczowym, ale za 100-150 m sa
    > kolejne i sie zmieniaja pozniej i wiedzac o tym troche jeszcze przyspieszylem i
    > przejechalem rowieniz na pomaranczowym, bo sprawdzalem do samego konca (mojej
    > widocznosci z auta).

    Wiesz... zeby sie nie okazalo, ze jak pierwsze przejechales na
    pomaranczowym, to zeby zdazyc na nastetpne "nieczerwone" musiales jechac

  • 12. Data: 2005-01-25 13:53:00
    Temat: Re: Sąd grocki za wykroczenie drogowe - jakie szan
    Od: Cris<k...@w...pl>

    Pogadalem dzis sobie ze straznikami miejskimi...
    Moja wersja ma sie miec nastepujaco:
    Jechalemsobie ok 70 (tyle mozna) i zapalilo sie swiatlo pomaranczowe, a ze
    warunki na drodze nie pozwolilyby sie zatrzymac bez ostrego hamowania to
    wjechalem na skrzyzowanie na pomaranczowym (droga wilgotna, -2 stopnie na
    termometrze w samochodzie, pusta ulica), gdyz to bylo bardziej bezpieczne w
    tamtych warunkach drogowych. Pozniej jechalem dalej i na kolejnych swiatlach
    spotkala mnie podobna sytuacja wiec posapilem jak poprzednio. Drogi puste, brak
    pieszych przy przejsciu itd. Jedyna szansa...

    Sa u nas skrzyzowania gdzie zielone zapala sie zanim inni maja czerwone.
    Bezsens, ale sammalo co nie walnalem kolesia kiedys. Okazuje sie ze zawsze
    trzeba poczekac ok 3 sek zanim sie ruszy tam bo tak sa one ustawione. Sprawdze
    jak jest z tymi.

    Jest szansa ze policja bedzie zbyt leniwa by taki wniosek wypisac i przedstawic
    w sadzie.

    Zawsze mozna sie odwolac od decyzji sadu po otrzymaniu uzasadnienia.

    Zobaczymy jak bedzie.

    Dzieki za rady. Poglad innych osob na to pozwala mi lepiej sie przygotowac :)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 13. Data: 2005-01-25 16:55:42
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Johnson" <J...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Sąd nazywa się grodzki, nie grocki.

    A swiatla nazywaja sie żółte a nie pomaranczowe.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 14. Data: 2005-01-25 18:57:17
    Od: Cris<k...@w...pl>

    Tia, fakt. Nawet zolty jest "dalej" od czerwonego w skojazeniu :)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 15. Data: 2005-01-25 22:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cris k...@w...pl ...

    > nie do konca...
    > byla to glowna droga 3 pasy w 1 strone. No przy tej predkosci moglem nie
    > zatrzymac sie bez gwaltownego chamowania. Tam ograniczenie jest do 70.
    > 1 to bylo skrzyzowanie
    > 2 to bylo samo przejscie - tez traktuje sie jako skrzyzowanie?

    w takim razie jezeli jechałes 80-90 to wlasciwie nie popełniłes nawet
    wykroczenia (w koncu przyznała to sama policja ustawiajac "czujnosc"
    fotoradarów 30km ponad norme), a na pomaranczowym jak sam napisałes mozesz
    wjechac na skrzyzowanie, w momencie gdy zatrzymania musiałby sie wiazac z
    ostrym hamowaniem. Niestety- bedzie ci to bardzo ciezko udowodnic ze było
    to pomaranczowe a nie czerwone :(

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 16. Data: 2005-01-25 23:18:34
    Od: Cris<k...@w...pl>

    Tak tez mysle, ale na szczescie mam 2 swiadkow, ktorzy jechali ze mna i oboje sa
    kierowcami.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 17. Data: 2005-01-26 08:20:46
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on 25 Jan 2005 22:00:50 GMT,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> screamed:

    > w takim razie jezeli jechałes 80-90 to wlasciwie nie popełniłes nawet
    > wykroczenia (w koncu przyznała to sama policja ustawiajac "czujnosc"
    > fotoradarów 30km ponad norme),

    Popelnil wykroczenie. A policja ustawiajac fotoradary na +30 przyznala
    tylko tyle, ze na tyle je ustawila.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:239B ]
    [ 09:20:01 user up 10503 days, 21:15, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Beware of computer programmers that carry screwdrivers. -- Leonard Brandwein

  • 18. Data: 2005-01-26 11:13:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Artur M. Piwko p...@p...kielce.pl ...

    > Popelnil wykroczenie. A policja ustawiajac fotoradary na +30 przyznala
    > tylko tyle, ze na tyle je ustawila.

    ok, sorry, zapomniałem o ;-)
    Wykroczenie oczywiscie w swietle prawa popełnił

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")