    From: Cris<k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Sąd grocki za wykroczenie drogowe - jakie szanse?
    Date: Mon, 24 Jan 2005 21:59:54 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    Witam
    Spraw sie ma nastepujaco. Jechalem dzis z 2 osobami przez miasto i w pewnym
    momencie zapalilo sie swiatlo pomaranczowe, a jako ze jechalem ok 80km/h to bym
    nie zdazyl sie zatrzymac. Przejechalem na pomaranczowym, ale za 100-150 m sa
    kolejne i sie zmieniaja pozniej i wiedzac o tym troche jeszcze przyspieszylem i
    przejechalem rowieniz na pomaranczowym, bo sprawdzalem do samego konca (mojej
    widocznosci z auta). Za ok 500m zatrzymuje mnie policja. Twierdza ze wyjezdzali
    z bocznej ulicy na pierwszych swiatlach i mieli zielone jak im smignalem (ich
    wersja), a pozniej na czerwonym. Umie sie przyznac do bledu i nawet nie staralem
    sie z nimi "dogadywac" bo czuje sie niewinny, gdyz na czerwonym nie pojechalem.
    Odmowilem przyjecia madatu (2 x 300zl + 2 x 6pkt).
    Jakie sa szanse udowodnienia mojej wersji, na co zwrocic uwage itd. Bede
    sprawdzal czas zmiany swiatel, odleglosc, predkosc itd. Policze wszystko jak
    trzeba. Jedyne co przeskrobalem to predkosc, ale tej nie zmierzyli bo wyjechali
    za mna i dogonili po skreceniu w inna ulice. Czekam na wszystkie rzeczowe
    sugestie, porady itd.
    Dzieki za wszystko.
    Cris

    -> http://usenet.pomocprawna.info