  • Data: 2005-01-25 13:53:00
    Temat: Re: Sąd grocki za wykroczenie drogowe - jakie szan
    Od: Cris<k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pogadalem dzis sobie ze straznikami miejskimi...
    Moja wersja ma sie miec nastepujaco:
    Jechalemsobie ok 70 (tyle mozna) i zapalilo sie swiatlo pomaranczowe, a ze
    warunki na drodze nie pozwolilyby sie zatrzymac bez ostrego hamowania to
    wjechalem na skrzyzowanie na pomaranczowym (droga wilgotna, -2 stopnie na
    termometrze w samochodzie, pusta ulica), gdyz to bylo bardziej bezpieczne w
    tamtych warunkach drogowych. Pozniej jechalem dalej i na kolejnych swiatlach
    spotkala mnie podobna sytuacja wiec posapilem jak poprzednio. Drogi puste, brak
    pieszych przy przejsciu itd. Jedyna szansa...

    Sa u nas skrzyzowania gdzie zielone zapala sie zanim inni maja czerwone.
    Bezsens, ale sammalo co nie walnalem kolesia kiedys. Okazuje sie ze zawsze
    trzeba poczekac ok 3 sek zanim sie ruszy tam bo tak sa one ustawione. Sprawdze
    jak jest z tymi.

    Jest szansa ze policja bedzie zbyt leniwa by taki wniosek wypisac i przedstawic
    w sadzie.

    Zawsze mozna sie odwolac od decyzji sadu po otrzymaniu uzasadnienia.

    Zobaczymy jak bedzie.

    Dzieki za rady. Poglad innych osob na to pozwala mi lepiej sie przygotowac :)

    -> http://usenet.pomocprawna.info