    From: "lxaga" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Rozwód i dom w budowie
    Date: Sat, 5 Jan 2002 22:31:39 +0100

    Jak zwykle prośba o poradę.
    Przed ślubem zakupiłem działkę i rozpocząłem budowę domu, pozwolenie na
    budowę wydane było tylko na moje nazwisko. W międzyczasie wziąłem ślub,
    kontynuowałem budowę, (wszystkie rachunki na moje nazwisko). Teraz niestety
    chyba się rozejdziemy więc chciałbym wiedzieć czy budynek ten stanowi
    wspólnotę majątkową czy nie. A, wzieliśmy jeszcze niewielki wspólny kredyt
    pod hipotekę ( przed ślubem) jescze niespłacony, a budowa formalnie nie jest
    zakończonado dnia dzisiejszego, chociaż od kilku lat mieszkamy w nim i
    jesteśmy tu zameldowani.
    Z góry dziękuję
    Lxaga