  • 1. Data: 2002-01-28 10:31:58
    Temat: Renta rodzinna i opoznienie w wyslaniu zaswiadczenia o nauce ...
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    Witam grupowiczow i grupowiczki,

    Mam nastepujacy problem: Pobieram rente rodzinna. Od pazdziernika 2001 mi ja
    wstrzymali, bo nie dostarczylem zaswiadczenia o studiowaniu z uczelni.
    Zaswiadczenie to dostarczylem w styczniu, po jakims czasie dostalem pismo z
    ZUSu i ze zdziwieniem przeczytalem, ze swiadczenie przysluguje mi od
    stycznia do lutego (bo wtedy koncze 25 lat). A o wyrownaniu za okres
    pazdziernik - styczen nie bylo mowy. W ZUSie powiedzieli mi, ze za pozno
    zlozylem zasw. bo po 01.01.2002, ale wydaje mi sie, ze sciemniaja. W pismie
    powoluja sie na ustawe z 17.12.1998 o Emeryturach i Rentach z Funduszu Ubezp
    Sponecznych ale tam chyba nie ma nic o terminach skladania takich
    zaswiadczen. Do tej pory nie bylo takich problemow, zaswiadczenia skladalem
    w grudniu i dostawalem w6yrownanie. Czy mam szanse piszac odwolanie, czy
    jest to walka z biurokratycznymi wiatrakami.

    Jak to formalnie najlepiej zalatwic ?

    Pozdrawiam, Przemek Wasylko