  • 1. Data: 2010-11-07 18:49:46
    Temat: Reklamacja?
    Od: "Waldek" <s...@w...pl>

    Witam
    Kupiłem drzwi łazienkowe - surowe z drewna
    Pomalowałem je i okazało się że po pewnym czasie się rozesły - pojawiły się
    szpary
    Jak je reklamować w sklepie aby oprócz wymiany ( coś takiego już
    przerabiałem z innymi drzwiami kupionymi w tym sklepie) otrzymać jakąś
    rekompesatę np. za malowanie, przywiezienie, dopasowanie
    Waldek

  • 2. Data: 2010-11-07 19:30:17
    Temat: Re: Reklamacja?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.11.2010 19:49, Waldek pisze:
> [...]
    > przerabiałem z innymi drzwiami kupionymi w tym sklepie) otrzymać jakąś
    > rekompesatę np. za malowanie, przywiezienie, dopasowanie

    Z litego drewna czy ze sklejki?

    Bo wiesz... Lite drewno tak już ma.

  • 3. Data: 2010-11-07 19:34:10
    Od: leon <l...@g...pl>

    Dnia 07-11-2010 o 20:30:17 Andrzej Lawa
    <a...@l...spam_precz.com> napisał(a):

    > Z litego drewna czy ze sklejki?
    >
    > Bo wiesz... Lite drewno tak już ma.

    Dlatego stosuje sie drewno sezonowane, które tego efektu już tak nie ma.

    leon

  • 4. Data: 2010-11-07 19:47:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.11.2010 20:34, leon pisze:

    > Dlatego stosuje sie drewno sezonowane, które tego efektu już tak nie ma.

    Zależy, między innymi od warunków, w jakich jest potem
    przechowywane/eksploatowane.

    Generalnie drewno zawsze będzie się nieco "ruszać" w rytm zmian
    temperatury i wilgotności.

    Dlatego lepiej jest zastosować sklejkę.

  • 5. Data: 2010-11-07 19:47:47
    Od: "Waldek" <s...@w...pl>

    > Z litego drewna czy ze sklejki?
    >
    > Bo wiesz... Lite drewno tak już ma.
    Już ktoś odpowieział kwestia wysuszenia drewna - wymienili mi dwoje drzwi i
    narazie są całe (odpukać)
    Kolejne dokupiłem i jest tak jak napisałem
    Ale zastanawiam czy nie powinni mi pokryć kosztów malowania
    Waldek

  • 6. Data: 2010-11-08 07:08:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.11.2010 20:47, Waldek pisze:

    > Już ktoś odpowieział kwestia wysuszenia drewna - wymienili mi dwoje drzwi i
    > narazie są całe (odpukać)
    > Kolejne dokupiłem i jest tak jak napisałem
    > Ale zastanawiam czy nie powinni mi pokryć kosztów malowania

    A czy w ofercie było napisane, że "z drewna sezonowanego"?

  • 7. Data: 2010-11-08 15:39:34
    Od: "Waldek" <s...@w...pl>

    > A czy w ofercie było napisane, że "z drewna sezonowanego"?
    A co to ma do rzeczy - kupujesz drzwi i chcesz żeby był całe a nie po 6
    miesiącach maiły szczeliny