  • 1. Data: 2008-11-01 16:41:19
    Temat: Ręczny miotacz gazu
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    Gdzie szukać jakie dokładnie parametry musi mieć ręczny miotacz gazu
    obezwładniającego abym mógł go legalnie nosić?

  • 2. Data: 2008-11-01 17:48:53
    Temat: Re: Ręczny miotacz gazu
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl>

    >Gdzie szukać jakie dokładnie parametry musi mieć ręczny miotacz gazu
    >obezwładniającego abym mógł go legalnie nosić?

    W ustawie o broni i amunicji? Parametry? nie słyszałem, oby był ręczny
    chyba:)

  • 3. Data: 2008-11-01 20:21:12
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Gdzie szukać jakie dokładnie parametry musi mieć ręczny miotacz gazu
    obezwładniającego abym mógł go legalnie nosić?

    Jakieś tam... kogo to obchodzi? Od ponad 18 lat mam w domu różne gazy
    łzawiąco-paraliżujące (z Berlina się woziło bo dobrze towar się sprzedawał)
    i jakoś nie widzę problemu.

    *piotr'ek*

  • 4. Data: 2008-11-01 20:55:51
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:geidnt$spe$1@inews.gazeta.pl *piotr'ek*

    > Od ponad 18 lat mam w domu różne gazy
    Nie przyszło ci do głowy przewietrzyć? ;)))

    > łzawiąco-paraliżujące (z Berlina się woziło bo dobrze towar się
    > sprzedawał) i jakoś nie widzę problemu.
    Też masę tego kiedyś przywoziłem i sprzedawałem.
    Obecnie nie potrzeba na takie szpraje zezwolenia.

    --
    Jotte