  • Data: 2008-07-12 21:25:21
    Temat: Re: życiowa szansa czy nic z tego?
    Od: "jacobs" <andrzej@no_spam_marzyciel.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przypuśćmy, że znalazłem się w następującej sytuacji: któregoś pięknego
    > dnia sprawdziłem stan swojego konta i z zaskoczeniem stwierdziłem, że

    wg. prawa bankowego, bank musi zwrócić się do Ciebie jako właściciela konta
    z prośbą o zezwolenie na wycofanie tej kasy.
    Twoje konto to jak Twój dom.
    Wydaje mi się iż można w tym znaleśc pewną sprzeczność, pojęcie
    bezpodstawnego wzbogacenia się, nie powinno być brane pod
    uwagę jeśli dotyczy kont bankowych. Bank ponosi to ryzyko.
    Oczywiście, zwykły kowalski, nic nie wie o prawie bankowym, i bank
    bezprawnie sam kasę zabierze.
    To tak, jakby ktoś obcy wszedł do twojej sypialni, kiedy śpisz i coś sobie
    tam zabrał, bo kiedyś zostawił, kiedy tam był, w czasie kiedy Ty spałeś;)

    J.