  • Data: 2004-09-16 06:20:52
    Temat: Re: zwolnienie z wf a tajemnica lekarska
    Od: "Roman G." <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kasek <k...@f...onet.pl> napisał(a):

    > chyba, ze o nowszym nic nie wiem, wtedy prosze mnie oswiecic.

    Obecnie ten przepis brzmi:
    § 8. 1. Dyrektor szkoły zwalnia ucznia z zajęć z wychowania fizycznego,
    informatyki lub technologii informacyjnej na podstawie opinii o
    ograniczonych możliwościach uczestniczenia ucznia w tych zajęciach, wydanej
    przez lekarza, oraz na czas określony w tej opinii.
    2. W przypadku zwolnienia ucznia z zajęć z wychowania fizycznego,
    informatyki lub technologii informacyjnej w dokumentacji przebiegu nauczania
    zamiast oceny klasyfikacyjnej wpisuje się &#8222;zwolniony&#8221;.

    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ I SPORTU
    z dnia 7 września 2004r.
    w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów
    i słuchaczy oraz przeprowadzania sprawdzianów i egzaminów w szkołach
    publicznych

    RG