  • Data: 2004-09-19 18:54:41
    Temat: Re: zwolnienie z wf a tajemnica lekarska
    Od: "Roman G." <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z czego to wynika?

    Przepis wkleiłem.

    > Dyrektor jest lekarzem, czy z mocy swojego stanowiska
    > daleko lepiej zna się na medycynie? To może sam zbada ucznia. Po co
    > lekarzowi zawracać głowę, skoro jego zdanie nie ma nic do rzeczy?

    Tego nie twierdziłem. Lekarz wydaje opinię, dyrektor na podstawie opinii
    zwalnia. Co tu jest niejasne? Czy ja pisałem, że dyrektor ma prawo odmówić,
    żądać rozpoznania choroby itp.?
    Jeżeli to, co napisał lekarz, na pewno jest _opinią_, to zwolnić ucznia
    dyrektor musi - oblig. Przepis jest bardzo jasny.

    RG