  • Data: 2010-07-12 15:15:03
    Temat: Re: zmniejszanie działek, czy legalne?
    Od: "Pa pa5merf" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "szerszen" napisał:
    > to ze w warszawie jest jakis wysyp geodetow i mania pomiarowa to sa fakty,
    > to ze im sie pomiary cosik nie zgadzaja ze stanem faktycznym to tez fakty,
    > wystarczy popatrzyc na powbijane paliki, naprzemian sa zielone i czerwone,
    > czyli stan faktyczny i stan jaki chca uzyskac
    >
    > np probuja mi przesunac dzialke o ponad 2 metry, na wzmianke ze plot
    > dzialki stoi na przedwojennych slupkach, orzekli, ze widocznie
    > przedwojenny geodeta musial sie pomylic, problem w tym, ze nie dotyczy to
    > tylko mojej dzialki

    nie tylko tobie, pszesuwają prawie fszystkim w całym kraju (tylko działki
    geodetuf i znajomych kolesi się nieznacznie zwiększają), wszystkie miasta i
    wsie są pozmieniane, ty masz małą działkę to wcinają ci się o dwa metry, ale
    jak ludzie mają chektary to mu hektary giną, może się nawet okazać że czyjś
    dom zbudowany 100lat temu stoi na ziemi sąsiada:O)

    a co do słupkuf geodezyjnych i wszelkich punktuf granicznych to są one
    masowo i potajemnie usuwane pszes geodetuf, oraz opłacanych okolicznych
    sbkuf!:O(

    teraz geodeci wyrysowali sobie nowe mapki, kture są sprzeczne za starymi
    mapkami, to teraz kture mapki są ważne?:O)